Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@19:12:45 GMT

ایده هایی ناب برای بستن شال و روسری های مختلف

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۸۰۶۷

ایده هایی ناب برای بستن شال و روسری های مختلف

رکنا: در این مطلب مدل های مختلفی برای بستن شال و روسری معرفی شده است که افراد با سلیقه های مختلف را راضی نگه می دارد.

اگرچه باطن هر شخص مهم‌ترین بخش وجودی اوست، اما نمی‌توان تأثیر ظاهر، خصوصاً در برخورد اول را نادیده گرفت. پوشش هر فرد تا حدی نشان‌دهنده شخصیت اوست و ظاهر آراسته سبب جلب نظر مثبت سایرین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌از‌این راهکارهایی را برای خرید مانتوهای شیک به شما ارائه کردیم، آنچه در ادامه می‌آید راهکارهایی ساده است برای گزینش بهترین مدل شال و روسری بستن است.

متأسفانه برخی افراد خاص‌بودن و آراستگی را در پوشیدن لباس‌های عجیب می‌بینند، اما لازم است بدانید که متفاوت‌بودن و آراستگی، تناقضی با رعایت پوشش اسلامی ندارد. حتی مدل شال و روسری بستن می‌تواند نشان‌دهنده نوع شخصیت افراد باشد و بانوان در برخی موقعیت‌های خاص باید به مدل شال و روسری بستن خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در حقیقت افراد با هر اعتقادی می‌توانند پوششی شیک، متفاوت و آراسته داشته باشند. در ادامه با هم چند مدل شال و روسری بستن را با توجه به شرایط متفاوت بررسی خواهیم کرد.

مدل شال و روسری بستن برای میهمانی‌ها و مجالس

در مجالس و مهمانی‌ها، چگونگی بستن شال و روسری نقش بسیار مهمی در ظاهر شما ایفا می‌کند. درواقع با‌توجه‌به مدل شال و روسری‌تان، ممکن است یک لباس بسیار شیک و گران‌بها بسیار ساده به نظر برسد یا بالعکس یک لباس ساده با‌توجه‌به مدل شال و روسری بستن شما زیبا و مجلسی به نظر آید.

توجه کنید که در مراسم مهم و مهمانی‌ها انواع مدل شال و روسری بستن را انتخاب کنید که شامل ترکیب دو یا سه رنگ می‌شود؛ زیرا این مدل‌ها در‌عین اینکه بسیار شیک هستند، به‌خوبی قسمت موها را می‌پوشانند و می‌توانند جلوه بهتری به لباس بدهند.

مدل شال و روسری بستن برای قرارهای رسمی

در قرارهای رسمی و کاری، آنچه نسبت به مدل شال و روسری بستن شما اولویت دارد، راحتی آن است. تصور کنید در یک قرار کاری مهم دائماً حواستان به روسری‌تان باشد که از سرتان نیفتد، گره‌اش باز نشود یا مدلش به هم نریزد!

بنابراین پیشنهاد من به شما برای مدل شال و روسری در قرارهای رسمی، انتخاب انواع مدل‌هایی است که دور گردن پیچیده می‌شوند. زیرا این نوع مدل شال و روسری بستن، در‌عین‌حال که ظاهر مقتدرانه‌ای به شما می‌بخشد، قرص و محکم در جای خود باقی می‌ماند و مجبور نیستید دائماً روسری خود را مرتب کنید.

مدل شال و روسری بستن برای افراد محجبه

مدل شال و روسری شما هیچ تضادی با حفظ حجاب و پوشش اسلامی ندارد و در حقیقت اغلب مدل‌های بستن شال یا روسری به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاملاً موها را می‌پوشاند. همچنین اگر از پوشش چادر استفاده می‌کنید، می‌توانید از انواع گوناگون مدل شال و روسری بستن زیر چادر استفاده کنید تا علاوه‌بر اینکه ظاهرتان به‌عنوان یک خانم باحجاب امروزی خاص و شیک شود، با انتخاب انواع محکم‌تر مدل شال و روسری، از سُر‌خوردن آن زیر چادر نیز رهایی یابید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت مدل پوشش حجاب مدل برخورد موها شال روسری عکس حوادث فیلم دانش آموزان قتل دختر مدرسه تهران بچه جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی

شبکه الجزیره قطر روز یکشنبه پس از رای مثبت کابینه صهیونیستی به تعطیلی دفاتر این شبکه در اسرائیل در پس زمینه پوشش خبری جنگ در نوار غزه، اعلام کرد این اقدام جنایتکارانه بود و آن را محکوم می‌کند.

براساس گزارش الحره، این کانال در بیانیه‌ای که در حساب کاربری خود در پلتفرم «X» منتشر کرد، نوشت: ما این اقدام جنایتکارانه اسرائیل را که حقوق بشر در دسترسی به اطلاعات را نقض می‌کند، محکوم می‌کنیم.

در بیانیه این شبک اعلام کرد: کابینه نتانیاهو با تصویب دستور تعطیلی دفاتر الجزیره در اسرائیل، به گمراه‌سازی و تهمت متهم است و الجزیره نقض چارچوب‌های حرفه‌ای حاکم بر کار رسانه‌ای را رد می‌کند.

کابینه صهیونیستی در نشست روز یکشنبه خود، تصمیم گرفت فعالیت شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی، متوقف کند. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از این جلسه در حساب کاربری «X» خود نوشت: دولت به ریاست من به اتفاق آرا تصمیم گرفته است که شبکه الجزیره در اسرائیل را ببندد.

شلومو کاری، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کرد: دستورات ما فوراً اجرایی می‌شود. ما با موانع قانونی غیرضروری زیادی روبرو شدیم تا اینکه بالاخره توانستیم ماشین تحریک الجزیره را که به امنیت اسرائیل آسیب می‌زند، متوقف کنیم.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که رژیم صهیونیستی پس از تصمیم به تعطیلی الجزیره دستور مصادره تجهیزات این شبکه را صادر کرد.

پیش از این کنست رژیم صهیونیستی قانونی را تصویب کرد که به کابینه این رژیم اختیارات موقت اعطا می‌کند تا از فعالیت شبکه‌های خبری خارجی در اراضی اشغالی در صورت ضرر داشتن برای امنیت داخلی آن جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • راهکار بیژن نوباوه برای حرکت فرهنگی برای حجاب؛ از سخت‌ترین کار شروع کردیم | فیلم
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • چرا اسرائیل دفتر شبکه الجزیره را تعطیل کرد؟
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • فیلم/لحظه بستن دفتر شبکه خبری الجزیره در تل‌آویو
  • توضیح دفتر نتانیاهو درباره بستن شبکه الجزیره
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)