Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سیدمحمد احمدی، فرماندار شهرستان رشت در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان که صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد، ضمن انتقاد از کندی روند اجرای طرح های اشتغال زایی و بوم گردی، بر هماهنگ تر شدن هر چه بیشتر دستگاه های متولی در این زمینه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هرچه سریع تر باید رسیدگی به پرونده ها پایان یابد، افزود: با اجرای طرح های اشتغال زا و بوم گردی می توان ضمن توسعه اقتصادی، زمینه اشتغال هرچه بیشتر جوانان را نیز فراهم کرد.

فرماندار رشت همچنین بر لزوم همکاری هر چه بیشتر بانک های عامل با مراجعه کنندگان طرح های اشتغال زایی و سرمایه گذاری تاکید کرد و خواستار مساعدت هر چه بیشتر بانک ها شد.

همچنین در این نشست تخصصی آرش فرزام صفت، معاون ستاد برنامه ریزی استانداری گیلان بر چگونگی رسیدن پرونده ها به استانداری برای پیشبرد طرح ها انتقاد کرد و اظهار داشت: اگر طرح ها از پیچ و خم های ادارات زودتر به دست ما برسد، می توانیم زمینه هر چه بیشتر اجرای طرح های اشتغال زایی و بوم گردی در گیلان فراهم آوریم.

در پایان این نشست همچنین اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت و استان گیلان پیشنهاد های خود را برای تسریع در روند اجرای مصوبات طرح های اشتغال زایی و بوم گردی مطرح و با یکدیگر تبادل نظر کردند.

 

انتهای پیام/ع

لزوم همکاری بانک های عامل با مراجعه کنندگان طرح های اشتغال زایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • تور مدرسه گردی در مشهد
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! | ماده ۴۹ لایحه عفاف و حجاب یعنی پول بده و کشف حجاب کن! | انتقاد تند حسین شریعتمداری