Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:13:15 GMT

اورژانس البرز به 14731مصدوم و بیمار خدمات ارائه کرد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۸۴۶۹

اورژانس البرز به 14731مصدوم و بیمار خدمات ارائه کرد

کرج-ایرنا- رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که امدادگران این مرکز، اردیبهشت ماه امسال به 14 هزارو731 بیمار و مصدوم حوادث مختلف خدمات ارائه کردند.

دکتر مهرداد بابایی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: دراین مدت یک هزارو 574 نفر براثر سوانح رانندگی در معابر و جاده های استان مصدوم شدند که یک هزارو 253 نفر پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی انتقال یافتند و مابقی در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تعداد مصدومان حوادث دیگر مانند سقوط از ارتفاع ، سوختگی و ... در استان البرز طی این مدت 6 هزارو 996 نفر بود که 3 هزارو 166 نفر با آمبولانس های اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اظهار داشت: در اردیبهشت ماه امسال 6 هزارو 161 نفر با مشکلاتی مانند بیماری های قلبی ، تنفسی ، زنان و بارداری، سکته و ... درالبرز از خدمات درمانی پیش بیمارستانی برخوردار شدند.
بابایی گفت: اورژانس البرز در اردیبهشت ماه امسال پاسخگوی 66هزارو 24 تماس تلفنی مردم بود که بخشی از این تماس ها به ماموریت های امدادی و مابقی مشاوره بود.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با اشاره به اهمیت خدمات امدادگران موتورسوار اورژانس در
استان افزود: از مردم انتظار داریم با این امدادگران در مواقع ضروری همکاری بیشتری کنند.
وی بیان داشت : با توجه به مشکلات ترافیکی و ضرورت امداد رسانی به موقع به بیماران و حادثه دیدگان، مرکز فوریت های پزشکی ، تیم های امدادی موتورسوار را در بخشی از ماموریت ها به محل های حوادث اعزام می کند که خدمات این موتورلانس ها بسیار حیاتی است.
بابایی گفت: دراردیبهشت ماه امسال ، موتورلانس های اورژانس البرز338 ماموریت را با موفقیت انجام دادند.
استان البرز به خاطر جمعیت میلیونی و قرار گرفتن در مسیر مسافران 15 استان کشور به لحاظ امدادی از اهمیت بالایی برخوردار است.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خدمات درماني اورژانس البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران

حجت الاسلام موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با بیان اینکه ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان درحال فعالیت هستند، گفت:مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

او افزود: ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز در سال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در استان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است و بی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده است که شامل ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان