Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد - ايرنا - سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري از آغاز اجراي طرح احراز برخط (آنلاين) اصالت هويت و حذف کپي کاغذي شناسنامه و کارت ملي افراد در استان خبر داد.

به گزارش ايرنا، ملک محمد قربانپور روز چهارشنبه در جلسه توسعه دولت الکترونيک و هوشمند سازي ادارات استان افزود: اين طرح در مرحله اول در دستگاههاي اجرايي استان و در مرحله بعدي در شهرستانها اجرا مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اين طرح در استانهاي قم، خوزستان و سمنان به صورت پايلوت اجرا شده است، اظهار کرد: در اجراي اين طرح، دستگاه اجرايي بر اساس اولويت بندي با توجه به امکانات موجود اجرا مي شود.
قربانپور افزود: طرح احراز برخط اصالت هويت و حذف کپي اسناد هويتي از چرخه ادارات از 3 سال گذشته به پيشنهاد وزارت کشور و تصويب کميسيون دولت الکترونيک در 3 استان آغاز شده است.
وي، صرفه جويي در وقت، کاهش مصرف کاغذ و جلوگيري از سوء استفاده و جعل اسناد هويتي از اهداف اين طرح است که مقرر شد اين طرح تا پايان ماه رمضان در سراسر کشور اجرايي شود.
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر فعال ساختن ميز خدمت الکترونيک در دستگاههاي اجرايي افزود: اجراي اين طرح از آذرماه سال گذشته به دستگاه هاي اجرايي ابلاغ شده است.
وي به بازرسي و نظارت بر طرح ميز خدمت فيزيکي تاکيد کرد و گفت: خدمات قابل ارايه در ميز خدمت فيزيکي و الکترونيک بايد در دستگاههاي اجرايي احصاء شود.
معاون تجاري و امور مشتريان شرکت مخابرات چهارمحال وبختياري نيز با اشاره به اهميت دولت الکترونيک و شهر الکترونيک گفت: هم اکنون زيرساخت هاي لازم دولت الکترونيک در استان به خصوص مرکز استان فراهم است.
يدالله ربيعي افزود:90 درصد ادارات شهري و 65 درصد دهياري ها به تجهيزات الکترونيک تجهيز هستند.
به گزارش ايرنا، دولت الکترونيک به منظور کاهش رفت و آمد مراجعه کنندگان به ادارات و اجراي سريع در اجراي امور اجرايي شده است.
چهارمحال و بختياري داراي 9 شهرستان با بيش از 940هزار نفر جمعيت مي باشد.
2097/7360
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده و آموزش‌های لازم نیز در حال ارائه به مردم و مسئولان اجرایی است.

قاسم عزیز زاده گرجی افزود: فرایند انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در این حوزه انتخابیه به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه۴۰۸ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صدا و سیمای مازندران نیز علاوه بر ضبط فیلم‌های تبلیغاتی، مناظره‌هایی نیز بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر تهیه کرده که در حال پخش است

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت:عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر مشخص شدند سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ/ برنامه دولت در خصوص کالابرگ چیست؟
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟