Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - شهردار منطقه 7 تبريز گفت: عمليات آبروسازي براي هدايت آب هاي سطحي به طول 1.5 کيلومتر در اين منطقه آغاز شد.

علي فرخي روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين طرح در راستاي مرتفع ساختن مشکل چندين ساله کوي لاله از سوي معاونت فني و عمراني شهرداري منطقه 7 تبريز اجرا مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآوري کرد: عمليات هدايت آب هاي سطحي اين کوي در 2 مرحله اجرا مي شود که مرحله اول آن آغاز شده است.
شهردار منطقه 7 تبريز اظهار داشت: به منظور ساماندهي اين کوي طرح گسترده خدمات محله اي در قالب لکه گيري و آسفالت ريزي معابر، ساماندهي فضاهاي سبز، کاشت درخت، حذف شاخه هاي خشک، رفت و روب، شستشوي جوي ها، رنگ آميزي پايه چراغ ها و رفع مشکلات روشنايي نيز در حال اجراست.
فرخي ادامه داد: در اين طرح تلاش مي شود با استفاده از امکانات موجود و مشارکت اهالي منطقه گام هايي براي مرتفع کردن مشکلات چندين ساله اهالي اين کوي برداشته شود.
وي گفت: ساماندهي و بهسازي محلاتي از سطح اين منطقه که سال هاست هيچ توجهي به مشکلات آن نشده از جمله برنامه هاي اولويت دار اين شهرداري بوده و در اين راستا نياز به همکاري و همياري اهالي منطقه است.
فرخي از نام گذاري معابر اين کوي خبر داد و افزود: در راستاي يکسان سازي و بهبود وضعيت شناسايي معابر و کوچه ها و دسترسي آسان تر شهروندان و نيروهاي امدادي و امنيتي به نقاط و مقصد مورد نظرشان، تابلوهاي نام معابر در محلات سطح منطقه نيز نصب مي شود.
کلانشهر 1.7 ميليون نفري تبريز داراي 10 منطقه شهرداري است.
8023/6183
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، روستای اوغلی، یکی  از روستاهای بسیار نزدیک به تبریز است که اهالی آن از چندین سال گذشته تاکنون آرزوی پیوستن به محدوده شهر و یکی از محلات آن را دارند اما بنا بر آنچه اهالی و برخی مسئولان می‌گویند، این روستا هم جزو شهر است و هم نیست و از برخی امکانات لازم برخوردار نیست . شهروند خبرنگاری از نبود تیربرق لازم در خیابان سهند این روستا گلایه دارند. 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام در روستای اوغلی خیابان سهند غربی یک محله با ۷۲ خانواده هستند که از نعمت برق محرومند وبارها به اداره برق قراملک مراجعه کردیم مدارک دادیم ولی هنوز خبری نیست والان ۷۲ خانواده از یک تیر برق که سر کوچه هست استفاده میکنند که آن هم مشکلات زیادی به بار آورده خواهشمندیم رسیدگی کنید

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش