Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@14:14:37 GMT

روش عجیب کوتاه کردن موهای مروان فلینی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۹۰۳۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در این ویدئو هرس کردن درختچه ها که به مدل موهای مراون فلینی تشبیه شده است را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مروان فلینی ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک و منچستر یونایتد که البته اصلیتی مراکشی دارد با موهای مجعد و بسیار حجیمش گاهی اوقات سوژه طنز مطبوعات می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان پیوستن فلاینی به منچستریونایتد کلاه گیس هایی شبیه به مدل موی فلاینی تهیه شده و در فروشگاه های مختص به باشگاه منچستریونایتد به فروش می رسد که اتفاقا فروش بسیار خوبی هم دارد. فلاینی برای اینکه موهایش را به این شکل حفظ کند دو راه دارد. نخست اینکه مدام به آرایشگاه می رود و با صرف هزینه ای کلان موهای خود را به حالت فرفری و مجعد در می آورد. دوم اینکه وی گاهی اوقات از همان کلاه گیس هایی استفاده می کند که در فروشگاه های منچستریونایتد به فروش می رسد. به گزارش اسپورتولوژی ، گفته می شود مروان گاهی اوقات بیش از هزار پوند برای آرایش موهایش استفاده می کند.

البته این تنها فوتبالیست مطرحی نیست که مدام راهی آرایشگاه می شود. مارسلو مدافع رئال مادرید، نیمار و زلاتان ابراهیموویچ دیگر بازیکنانی هستند که روی موهای خود خیلی پول خرج می کنند

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد نیمار زلاتان زلاتان مارسلو مروان فلینی منچستریونایتد نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از بازیکنان خوب بارسلونا در این فصل بوده اما مصدومیت‌های متوالی باعث شده است که شرایط سختی را تجربه کند و حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت روی تصمیم مدیران باشگاه درباره او هم تاثیر گذاشته است.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم جدی برای فروش او داشتند اما این بازیکن حاضر نشد پیشنهادات ارائه شده را بپذیرد و بر ماندن در این تیم اصرار کرد و توانست خودش را به کادر فنی ثابت کند و عملکرد خوبی را در ترکیب بارسا تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این باشگاه به صورت جدی تصمیم دارد که این ستاره هلندی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند و البته این تصمیم تنها به دلیل مشکلات مالی و برای تامین هزینه خریدهای جدید نیست.

کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن توانایی حضور در میدان به عنوان هافبک دفاعی را ندارد و به همین دلیل قصد دارد که تمرکزشان را روی جذب بازیکنی قرار دهند که بتواند در این پست هم به میدان برود و مشکلات آنها را حل کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این هم گفته شده بود دی یونگ به هیچ وجه تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع متقاعد کردن او را برای قبول پیشنهادات دشوار خواهد کرد، خصوصا که او یکی از بالاترین دستمزدها را در این باشگاه دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • (ویدئو) شتر موهای سر یک زن را کند و خورد!
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!