Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که برخی نهادها افزایش  50 درصدی حقوق‌ها را اعلام کرده‌اند این را تبعیض ناروا دانست.
به گزارش ایسنا،  سید تقی کبیری در تذکری گفت: ما 15 روز قبل مصوبه  افزایش 20 درصدی را تصویب کردیم که جای تقدیر دارد ولی خبرهای حاکی از این  است که برخی نهادها افزایش بالای 40 تا 50 درصد را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: از شما به عنوان رییس مجلس می خواهیم گروه ویژه ای را معین کنید که اگر موضوع صحت داشته باشد از این موضوع جلوگیری کنند تا عدالت در حقوق رعایت شود.
وی همچنین با اشاره به خسارت کشاورزان به خاطر تگرگ و سیل خواستار ورود وزارت کشاورزی به این موضوع شد. برچسب ها: حقوق ، افزایش حقوق ، دستمزد

منبع: خرداد

کلیدواژه: حقوق افزایش حقوق دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است

ماجرای پیوستن یحیی گل‌محمدی برای چندمین هفته سوژه رسانه‌ها است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برخی کانال‌های خبری مدعی شدند که یحیی گل محمدی برای ادامه کار مربیگری در ایران باید به برخی نهادها تعهد بدهد تا آنها مجوز کار او را صادر کنند. 

این شایعه بعداز رد چند خبر غیررسمی قبلی ، درباره گل‌محمدی در برخی رسانه ها منتشر شده که سرمربی سابق پرسپولیس برای صدور مجوز فعالیت مربیگری و شروع کار در تراکتور باید به برخی نهادها تعهد کتبی بدهد!

گل محمدی اما در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها را برایش فراهم کنند، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست. از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

 

دیگر خبرها

  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی