Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@15:22:19 GMT

بلوار ارم پایلوت گردشگری همدان می شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۹۳۵۲

بلوار ارم پایلوت گردشگری همدان می شود

همدان- شهردار منطقه یک همدان با تاکید براینکه با اجرای این طرح بلوار ارم یکی از پایلوت های گردشگری مردم همدان می شود، بیان کرد: با طرحی که داده شده یکی از زیباترین خیابانهای ایران را خواهیم داشت.

به گزارش قدس آنلاین فتحیان نسب با بیان اینکه پارکینگ برج زاگرس درحال ساخت است، گفت: در دوره جدید مدیریت شهری برای ساختمانهایی که پارکینگ تعبیه نشده باشد مجوز صادر نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر فتحیان نسب افزود: همه ساختمانهایی که در سال های گذشته بدون پارکینگ احداث شده با فشارهای شهرداری همه درحال ساخت پارکینگ هستند.

وی درباره تخلف اضافه بنا در برج سعیدیه نیز یاداور شد: کمیسیون ماده ۱۰۰ مشروط بر تامین پارکینگ رأی صادر کرده است و پس از ساخت پارکینگ رأی اضافه بنا صادر خواهد شد.

وی با اشاره به ساماندهی پیاده رو بلوار ارم، عنوان کرد: هیچ ساخت و سازی در این طرح ایجاد نمی شود و سیال بودن این طرح یکی از ویژگی های آن است.

فتحیان نسب با تاکید براینکه با اجرای این طرح بلوار ارم یکی از پایلوت های گردشگری مردم همدان می شود، بیان کرد: با طرحی که داده شده یکی از زیباترین خیابانهای ایران را خواهیم داشت.

وی درباره تخلفات پاساژ ایران یادآور شد: پاساژ ایران یک حکم پلمب داشته که این حکم در پایان سال گذشته اجرا شد اما در وقت دیگری مالک این پاساژ تخلف دیگری داشته که پرونده آن به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد.

شهردار منطقه یک همدان با بیان اینکه پاساژ ایران حکمی مبنی بر تخریب نداشته است، گفت: در شهرداری از هرنوع تخلف جلوگیری خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار همدان نیز در ادامه گفت: نوروز امسال با توجه به رشد فزاینده گردشگر شاهد رشد ۶۰درصدی ورودی مسافران و افزایش ۴۰درصدی اسکان بوده ایم.

محمدی با بیان اینکه امسال سال پر رونقی در زمینه گردشگری داشتیم،  تصریح کرد: امسال به مدت  ۶ شب ظرفیت مهمانپذیرها و هتلهای همدان کامل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: مطالعات قبل آبهای سطحی به دلیل تغییرات در معابر قابل اجرا نیست.

وحید علیضمیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح مطالعات آبهای سطحی شهرداری همدان در سال ۸۸به مشاور سپرده شد که فاز اول و دوم این طرح انجام گرفت ولی به دلیل مشکلات مطالعه این طرح درشهرداری رها شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییر رژیم بارشی،  مشکلاتی در معابر شهری به وجود آمد که به همین دلیل طرح دوباره مورد بازنگری قرار گرفت.

علیضمیر ادامه داد: طرح قبل به دلیل تغییر در معابر شهر قابل اجرا نیست و باید طرح بازنگری شود.

وی تاکید کرد: قول داده ایم ظرف ۳ ماه آینده نقاط بحرانی شهر از جمله رسالت، بلوار جعفرطیار و شهید رجایی به صورت ویژه اجرا شود.

معاون عمرانی شهردار همدان از انتشار آگهی مناقصه پروژه میدان پیشاهنگی خبر داد و گفت: اجرای تونل یا زیرگذر در این میدان به نظر مشاور بستگی دارد و هر طرحی که مشاورین ذی صلاح تهیه کنند و بهترین حالت اجرا خواهد شد.

موسی رسولی با بیان اینکه به مشاورین یک ماه فرصت داده خواهد شد، افزود: درباره میدان پیشاهنگی هرچه مشاورین اهل فن تصمیم بگیرند دستور کار شهرداری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مناقصه ۳۰پروژه عمرانی در همدان برگزار شده است، ادامه داد: فاز ۲ پروژه شهرک فرهنگیان نیز به اتمام رسیده که ۵پیمانکار شرکت کردند که روز پنجشنبه پاکتها باز خواهد شد و مناقصه برگزار می شود.

رسولی بیان کرد: قرارداد ۳۰۰هزار تن آسفالت بسته شده که ۵پیمانکار بخش خصوصی گرفته شده اما به دلیل شرایط موی تاکنون فقط ۱۱هزار تن آسفالت ریزی انجام شده است.

منبع ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افتتاح پروژه عمرانی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه‌های شارژ موتور و خودروهای برقی به‌صورت پایلوت جانمایی و در دو نقطه شهر از جمله کنار باغ گل‌ها و چهارباغ بالا نصب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه امضای قرارداد مشارکتی با مپنا با اشاره به امضای قرارداد راه‌اندازی و بهره‌برداری از دو ایستگاه شارژ خودرو و موتور سیکلت برقی بین شرکت برق و کنترل مپنا (مکو) با شهرداری اصفهان اظهار کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری این کلان شهر بنا بر تاکیدات شورای اسلامی شهر، همچنین نیازهای ضروری شهر لازم شد تا در سال جاری تا حدودی از ساختار قبلی خود خارج شود و امروز سبد این سازمان بسیار متنوع است.

وی افزود: این سازمان جدای از مباحث ساختمانی، شرایطی را برای اجرای پروژه هایی همچون پروژه‌های درمانی، زیست‌محیطی و کاهش آلایندگی حمل‌ونقل، اتوبوس‌های برقی و موتورهای شارژی ایجاد کرده است تا سرمایه‌گذاران در این حوزه ورود کنند و ما بتوانیم این مهم را به طور مشارکتی انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از مباحثی که در کاهش آلایندگی نقش به سزایی دارد، استفاده از موتورها و خودروهای برقی در سطح شهر است، در این راستا سازمان سرمایه‌گذاری تلاش کرده است تا شرایط استفاده از این موتورها را در خصوص جانمایی ایستگاه‌های شارژ این وسیله نقلیه فراهم کند.

حیدری ادامه داد: قراردادی که در حال حاضر شهرداری اصفهان با شرکت مپنا در این خصوص منعقد کرده است، نخستین قرارداد مشارکتی در کشور با شهرداری اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های شارژ به صورت پایلوت جانمایی و در دو نقطه شهر از جمله کنار باغ گلها و چهارباغ بالا نصب می شود، همچنین سه نقطه دیگر در آینده مشخص و برای نصب این ایستگاه‌ها آماده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در جانمایی ایستگاه‌های شارژ موتورسیکلت و خودروهای برقی به دلیل اینکه همچون جایگاه‌های سوخت فضای قابل توجهی را اشغال می کند، مشکلاتی وجود دارد، از این‌رو باید برای قرار گیری این جایگاه‌ها در محل مناسب بررسی‌های لازم صورت گیرد.

حیدری با اشاره به تبلیغ ایستگاه های شارژ خانگی در پروژه‌های مشارکتی افزود: در مجموع اگر این پروژه‌ها راه‌اندازی شود، در کاهش آلایندگی های حاصل از وسایل نقلیه بسیار موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما امروز به مهندسی خواسته پرداخته‌ایم، گفت: در حال حاضر در حوزه محیط زیست، کاهش آلایندگی و ریزگردها مشکلاتی داریم که برای رفع آن باید به سراغ مردم و سرمایه‌گذاران برویم تا بتوانیم این نیاز ضروری شهر را رفع کنیم.

کد خبر 749400

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر