Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@14:08:00 GMT

قاچاق کالا توليد ملي را خدشه دار مي کند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۹۴۷۵

قاچاق کالا توليد ملي را خدشه دار مي کند

خبرگزاري آريا - بروجرد - ايرنا - معاون استاندارلرستان و فرمانداربروجرد گفت: با توجه به اينکه قاچاق کالا و ارز توليد ملي را خدشه دارمي کند برخورد جدي با اين موضوع بايد دردستور کاردستگاه ها قرار بگيرد.

به گزارش ايرنا رضا آريايي روزچهارشنبه درکارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در فرمانداري بروجرد برگزارشد، افزود: قاچاق کالا در سال هاي اخير به شدت افزايش يافته و توليد ملي و داخلي را با مشکل مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: تمهيداتي خوبي براي مبارزه با قاچاق کالا درنظر گرفته شده که بايد همه دستگاه بايد در راستاي تحقق آن همکاري کنند.
فرمانداربروجرد اضافه کرد: امروز کالاهاي بدون کيفيت لوکس و جذاب به صورت قاچاق وارد بازار مي شود و مردم نيز با عدم آگاهي کافي آنها را خريداري مي کنند که بايد در راستاي آگاهي بخشي و فرهنگ سازي در اين حوزه اقدام شود.
آريايي بيان کرد: امروز مواد صنعتي علاوه برعطاري ها در داروخانه ها و لوازم بهداشتي عرضه مي شود که متاسفانه سلامت جوانان را تحت تاثير قرار مي دهد.
وي ادامه داد: در برخي از سوپرمارکت ها آدمس هايي با طعم و رنگ جذابي عرضه مي شوند درحالي که مواد اين آدمس ها تعادلات رواني را مصرف کننده را مختل مي کند.
معاون استاندارلرستان گفت: در برخي آريشگاه هاي مردانه و زنانه از مواد مضر براي سلامتي استفاده مي شود که نيازمند رسيدگي دستگاه هاي متولي
است.
آريايي اظهارداشت: درفصل بهاردامداران تمايل زيادي به پرواربندي دام ها دارند که جهاد کشاورزي دراين ايام بايد براي جلوگيري از افزايش قيمت گوشت قدامات لازم را انجام دهد.
وي اضافه کرد: در بحث افزايش قيمت گوشت پيگيري هاي مستمري صورت گرفته که بايد مستمر و مداوم باشد.
فرمانداربروجرد بيان کرد: مديران دستگاه هاي اجرايي در ارائه آمار و ارقام دقت کنند تا از بروز مشکلات جلوگيري شود.
رئيس تعزيرات حکومتي بروجرد گفت: از ابتداي امسال 400 پرونده تشکيل شده که 25 مورد آن مربوط به قاچاق کالا است.
کيومرث حسن پوربا اشاره به عرضه لباس هاي دست دوم در برخي از نقاط شهرافزود: در صورتي که اين لباس ها قاچاق بوده و از نظر بهداشتي مناسب نيستند بايد جمع آوري شوند.
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون 6 پرونده قاچاق کالا در بروجرد تشکيل شده که مربوط به لوازم آرايشي و بهداشتي است.
علي شاهرودي افزود: مشکل عطاري ها شهرستان بروجرد عرضه موادي است که در حيطه کاري آنها نيست که در اين راستا بايد برخورد جدي شود.
7273/7190
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود