Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@03:38:14 GMT

گشایش نخستین اقامتگاه بومگردی کاشمر

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۹۵۶۶

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  این اقامتگاه هزار و 450 مترمربعی در بافت قدیم شهر ریوش با 8 اتاق و ظرفیت 40 تخت با سرمایه‌گذاری یک میلیارد ریالی بخش خصوصی در مدت یکسال به بهره برداری رسید.

 ریاست اداره میراث فرهنگی شهرستان کاشمر در آیین افتتاح این اقامتگاه گفت: هدف از راه اندازی اقامتگاه‌های سنتی ، حفظ و پاسداشت فرهنگ سنتی و بومی و استفاده از ظرفیت‌های موجود، افزایش محصولات گردشگری و ایجاد نوع جدیدی از مقاصد و جاذبه‌های گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا یوسفی افزود: واگذاری خانه های تاریخی به بخش خصوصی علاوه بر اشتغال‌زایی و رونق گرفتن صنعت گردشگری در منطقه، سبب حفظ و حراست بیشتر از این بناها و همچنین کاهش هزینه‌های دولت می شود.

 منطقه کوهسرخ یکی از بخش های دو گانه شهرستان کاشمر و در فاصله 30 کیلومتری شمال شهرستان  کاشمر است که مرکز آن شهر«ریوش» است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بخش کوهسرخ کاشمر اقامتگاه های بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی