Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@23:10:51 GMT

آتش‌نشان وظیفه‌شناس مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۹۸۳۱

آتش‌نشان وظیفه‌شناس مصدوم شد

فرمانده عملیات ایستگاه شماره ۵ سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان شب گذشته حین انجام مأموریت دچار سانحه و آسیب جدی از ناحیه سر و دست و پا شد و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان الزهرا(س) بستری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ میلاد پرتویی، فرمانده عملیات ایستگاه شماره 5 سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان هنگامی که برای نجات سرنشینان محبوس شده خودروی واژگون شده در پل غدیر ابتدای بزرگراه شهید همت رفته بود، با یک موتورسیکت تصادف کرد و دچار مصدومیت شدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در خصوص این حادثه گفت: ساعت 22 و 42 دقیقه شب گذشته تصاف خودرویی در پل غدیر در ابتدای بزرگراه شهید همت به سامانه 125 اطلاع داده شد که نیروهای ایستگاه شماره 5 این سازمان به منظور نجات سرنشینان محبوس شده در خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

حمید رضوانی ادامه داد: در حین عملیات نجات، موتورسواری بدون رعایت نکایت ایمنی با آتش نشان میلاد پرتویی فرمانده عملیات ایستگاه شماره 5 برخورد و آسیب جدی به وی وارد کرد.

وی با بیان این که آتش نشانان در هر ماموریت در معرض خطرات گوناگون هستند، اظهار کرد: بارها از شهروندان محترم خواسته ایم که در هنگام حوادث رانندگی به خصوص در رینگ های ترافیکی شهر نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: در هنگام تصادفات، رانندگان باید با احتیاط کامل به مسیر خود ادامه دهند و با توقف بی جا مسیر بزرگراه را مسدود نکنند تا خللی در انجام اقدام به موقع برای کمک ‌رسانی به حادثه دیدگان ایجاد نشود.

وی از مردم خواست در این ایام برای بهبود حال این نیروی وظیفه شناس، دعا کنند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • طوفان تندری در سبزوار ۶۶ حادثه را رقم زد
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم