Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه کمیته پیشگیری از رفتارهای اقدام به خودکشی در سالجاری امروز به ریاست فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازاروم نیوز، فرماندار سردشت امروز در این جلسه با اشاره به برخی از آسیبهای اجتماعی رایج در کشور اظهار کرد: خودکشی به علت یک سابقه تاریخی که در غرب کشور داشته و مواد مخدر نیز به دلیل ذهنیت های ناصحیحی که بنابه موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی شهرستان، معنای منطقه ای پیدا کرده اند به همین دلیل نوع برخوردها در شهرستان با این دو آسیب مقداری خاص تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نژاد جهانی با بیان اینکه کارشناسان این حوزه نباید صرفا نگاه توده ای و عمومی به بحث خودکشی داشته باشند تصریح کرد:بایستی در مصادیق تخصصی و نوینی که ما را در دنبال کردن اهداف کمک کند ورود پیدا کنیم.

وی بهره گیری از توان کارشناسان بومی و مجرب در برگزاری کارگاههای آموزشی را خواستار شد و بیان کرد: صرفا با تخصص کتابخانه ای نمی توان کارهای عملیاتی را انتظار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اهمیت دادن بهمسائل اعتقادی، معنوی تاثیر بسزایی در کاهش آمار خودکشیی دارد، گفت: مساجد به تنهایی جایگاه نمازخواندن نیست و بایستی فعالیتهای عملیاتی همچون کتابخانی و ورزشی در راستای اعتقادات همانند گذشته در آن پویا شود.

جهانی با تاکید بر تهیه داده های آماری گفت: بدون پایه آماری درست نمی توان برنامه ریزی مطلوبی را برای شهرستان داشت.

عضویت دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان در کارگروه تخصصی خودکشی، حضور ثابت کارکنان ادارات در این جلسات، شناسایی دانش اموزان مستعد خودکشی توسط آموزش و پرورش و مشخص کردن جامعه اماری روی اطلس از دیگر مصوبات این جلسه بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج

 رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: در بخش فرهنگ و هنر امروز بانوان هنرمند در رشته‌های مختلف هنری حضوری جدی و بسیار پر اهمیتی را دارند که خلق آثار شایان توجه هنری مؤید همین امر است.

اسعد فرهادی از برپایی نخستین کارگاه سیاه قلم حوزه هنری استان کردستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه حاصل یک سال فعالیت ۲۵ بانوی هنرجو است که زیر نظر مدرس دوره خانم فرنوش درخشانی در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه تخصصی این هنر در استان محسوب می‌ شود ۴۶ اثر هنرجویان تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

فرهادی یادآور شد: افتتاحیه این نمایشگاه امروز ساعت ۱۷ خواهد بود. 

فرنوش درخشانی مدرس کلاس‌های سیاه قلم حوزه هنری آنش آموخته مهندسی فناوری اطلاعات بیش از یک دهه است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و سیاقلم از مبتدی تا حرفه‌ای در آموزشگاه‌های هنری و مدارس سنندج مشغول به آموزش هستند که حاصل آن تربیت صد‌ها هنرجوی توانمند در این زمینه است.

کلاس‌های آموزشی این هنرمند همه روزه در محل حوزه هنری استان کردستان دائر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج