Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مراسم ویژه لیالی قدر از ۱۳ خرداد به مدت پنج شب در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، مراسم ویژه لیالی قدر از 13 خرداد به مدت پنج شب با سخنرانی و مداحی از ساعت 22 در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار می شود.

 

آیت الله معلمی، حجج الاسلام معلمی، غلامی، محسن باباپور و رضایی، سخنرانان و علی وهابی، حسن رستمی و صراط جو، مداحان مراسم ویژه لیالی قدر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر در خیابان کارگر(ساری)، روبروی کارخانه نساجی شماره یک واقع است که به خاطر خیل عظیم مشتاقان، خیابان های اطراف حسینیه نیز میزبان الغوث الغوث عاشقان می شود.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن مجلس برجام نمایشگاه قرآن کریم مسجد کانون های مساجد ماه رمضان ماه مبارک رمضان مسجد طراز اسلامی مصلی لیالی قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در خصوص مطلب درج شده در یک سایت با عنوان «عبور آزادراه از قلب تاریخ مازندران» گفت: مطالعات احداث پروژه آزادراه قائم شهر - ساری در سال ۱۳۹۲ آغاز شد و در ه‍مان زمان شرکت توسعه آزادراه‌های کشور مسیر پیشنهادی را از اداره‌کل میراث‌فرهنگی وقت استعلام کرد.   حسین ایزدی افزود: با بررسی پیمایشی از مسیر پیشنهادی مشخص شد چند اثر تاریخی در مسیر آزادراه مذکور قرار دارد بنابراین با بررسی و اعلام نظر کارشناسان مسیر آزاد راه تغییر داده شد و علاوه بر آن شرکت توسعه آزاد راه‌های کشور متعهد شد چنانچه در حین انجام کار به گورستان تاریخی و یا آثاری دیگر برخورد کند کار متوقف و اداره‌کل میراث‌فرهنگی را در جریان قرار دهد.   او با اشاره به سرکشی و بازدید کارشناسان و یگان حفاظت از اجرای پروژه آزادراه، گفت: اطلاعات ارایه شده در مستند منظر ناشناخته و مغفول باستان‌شناسی قائم‌شهر از نواقص علمی برخوردار است و غیر کارشناسی و مردود است.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: تپه گردکوه جمنان قائم شهر تا روستای واسکس در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و تحت حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد و هرگونه تخریب و دخل و تصرف در آثار ملی برخورد قانونی شده و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

آزادراه قائم شهر - ساری با بیش از ۴۴ کیلومتر طول و ۳۶ متر عرض از قائم شهر شروع می‌شود و با عبور از زمین‌های کشاورزی روستا‌های این شهرستان پس از گذر از ساری به سورک در شهرستان میاندرود امتداد می‌یابد.

دیگر خبرها

  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد