Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@23:43:57 GMT

خانه سینما دعوت کرد، آقای بازیگر تکذیب!

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۱۹۱۵

خانه سینما دعوت کرد، آقای بازیگر تکذیب!

هیئت مدیره خانه سینما در پی تصمیم برخی هنرمندان برای حضور نیافتن در ضیاف افطاری رئیس‌جمهوری اطلاعیه‌ای صادر کرد و از آن‌ها خواست این دعوت را اجابت کنند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن اطلاعیه خانه سینما درباره تحریم ضیافت افطار رئیس‌جمهور به این شرح است: «ما هیات مدیره خانه سینما، دعوت افطار ریاست جمهور کشور عزیزمان را اجابت می‌کنیم و به همکاران گرانقدرمان پیشنهاد می‌کنیم به اندرز استاد مشایخی که ما را به همدلی و وحدت در این ایام پر آشوب فرا می‌خواند، گوش دل بسپاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای سخت با رفاقت آسان می‌شود.»

این در حالی است که جمشید مشایخی در صفحه اینستاگرامش نقل‌قول منتسب به خود را تکذیب کرده و گفته است: «ضمن سپاس فراوان از دعوت حضرات، در وضعیت کنونی که اقتصاد مملکت در تلاطم می‌باشد و وضع معیشتی ملت بزرگ ایران نابه‌سامان است، رفتن به ضیافت افطاری هیچ دردی را دوا نمی‌کند و فقط یک تظاهر در جامعه ما می‌باشد. بنده به احترام ملت ایران که هر چه دارم از آن‌هاست، در این مراسم شرکت نخواهم کرد.»

البته این بازیگر پیشکسوت، پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها بار دیگر بر مواضع قبلی خود مبنی بر حضور در افطار رئیس‌جمهور تأکید کرده است!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفت: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم