Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@01:22:27 GMT

بن سلمان پس از مدت‌ها غیبت ظاهر شد + عکس

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۱۹۹۶

بن سلمان پس از مدت‌ها غیبت ظاهر شد + عکس

به گزارش ایسنا، روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط در تلاشی دیگر برای پایان دادن به شایعه‌ها درباره زخمی شدن یا حتی کشته شدن ولیعهد سعودی در جریان تیراندازی ماه گذشته در کاخ سلطنتی تصاویری را منتشر کرد که مربوط به حضور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در راس نشست شورای امور اقتصادی و توسعه این کشور در روز سه شنبه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست درباره مسائل اقتصادی و مالی صحبت شد.

در همین راستا، مجتهد، افشاگر مشهور عربستانی در توییتر نوشت که محمد بن سلمان از زمان ناپدیدشدنش با کشتی در دریای سرخ در رفت و آمد است و برخی مواقع در یکی از کاخ‌های ساحل این دریا اقامت می‌کند و با مسوولان اسرائیلی دیدار داشته است.

وی گفت: نمی‌توانیم زخمی شدن وی در حادثه الخزامی را تایید یا تکذیب کنیم. نزدیکان بن سلمان و کسانی که با او در ارتباطند می‌گویند او عمدا بعد از این حادثه مخفی شده تا دیگران این فکر را بکنند که زخمی شده یا مرده و از این طریق بتواند تمامی پسرعموهایش را که قصد کودتا علیه او را دارند شناسایی و نابود کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توجه به شرایط حال حاضر دنیای امروز گفت که نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

بورل: درگیری‌ها در نوار غزه راه حل نظامی ندارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض