Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني بر پيکر حجت الاسلام علي اکبر حميدزاده گيوي نماينده دوره هاي اول و دوم مجلس شوراي اسلامي نماز ميت اقامه کرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام سيد حسن خميني يادگار امام (ره) صبح چهارشنبه در حسينيه جماران بر پيکر حجت الاسلام علي اکبر حميدزاده گيوي نماز ميت را اقامه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مراسم همچنين علي اکبر صالحي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان انرژي اتمي، علي يونسي مشاور رييس جمهوري در امور اقليت هاي مذهبي و تعدادي از فعالان سياسي حضور داشتند.
حجت الاسلام و المسلمين حميدزاده گيوي نماينده مردم بويين زهرا و آوج در دوره‌هاي اول و دوم مجلس شوراي اسلامي را بر عهده داشت که روز گذشته بر اثر بيماري دار فاني را وداع گفت.
وي همچنين صاحب تأليفاتي از جمله کتاب هفت جلدي بر نهج‌البلاغه اميرالمومنين(ع) به نام «قطره‌اي از دريا» بود.
ورزشي**9103**1553
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر زنده یاد ایمان غیاثوند پیشکسوت و مدیر تیم‌های ملی انجمن موی تای، صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با حضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، مسئولان و خانواده داغدار آن مرحوم برگزار شد.

در این مراسم رییس انجمن موی تای، ایمان غیاثوند را چهره‌ای محبوب و خوشنام با خصلت‌های جوانمردی دانست که در این سال‌ها همواره همراه و حامی دلسوز انجمن موی تای و قهرمانان آن بود.

جواد نصیری فقدان این پیشکسوت را ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه موی تای ایران توصیف کرد. در ادامه پس از اقامه نماز، پیکر آن مرحوم برای تدفین به قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) منتقل شد.

گفتنی است ایمان غیاثوند پنجشنبه شب گذشته و براثر ایست قلبی در سن ۵۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6078821

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • سیدحسن خمینی: باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • واکنش سیدحسن خمینی به عملیات وعده صادق
  • واکنش سیدحسن خمینی به حمله تنبیهی ایران به اسرائیل