Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت فارس با عنوان «عروةالوثقی» كه در قالب جشن رمضان در حال برگزاری است، یك غرفه به كتابفروشی حضرت صاحب‌الزمان(عج) اختصاص دارد.
نكته‌ای كه باعث شد كه نظر خبرنگار ایكنا به غرفه جلب شود، حضور و فروش یكسری كتب نسخ خطی قدمتی اعم از قرآن و كتب‌ دینی بود كه قدمت برخی از آن‌ها به 400 سال هم می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید حسن حسینی، مسئول این غرفه به خبرنگار ما گفت: من پیش از این‌ها قریب 10 سال در كنار حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) كتابفروشی داشتم اما در این روزگار كه همه كتب نسخ دیجیتال به صورت گسترده در فضای مجازی وجود دارد و بازار فروش كتاب كساد شده است مجبور شدم كتابفروشی خود را تعطیل كنم.
وی افزود: از این رو تنها در زمان‌هایی كه نمایشگاه‌های مختلفی نظیر نمایشگاه كتاب و یا نمایشگاه قرآن در هر نقطه‌ای از كشور برپا می‌شود، غرفه‌ای می‌گیرم و كتب خود را می‌فروشم.
حسینی با بیان اینكه در این غرفه علاوه بر فروش كتب قدیمی، كتب جدید و متناسب با نسل امروز هم ارائه می‌شود، گفت: همچنین در غرفه ما صحافی كتب فرسوده و تعویض كتب كهنه با نو نیز انجام می‌شود كه البته به صورت رایگان نیست.
وی با تصریح اینكه همچنین ما امانت كتاب را به صورت رایگان انجام می‌دهیم، گفت: در این نمایشگاه كتب خود را با تخفیف 20 تا 70 درصد به فروش می‌رسانیم.
حسینی در پاسخ به اینكه فرصت نمایشگاه قرآن تنها دو روز دیگر است و در این مدت شاید كسی نتواند خود را به نمایشگاه برساند پس چگونه بتواند شما را برای خرید این نسخ خطی پیدا كند، گفت: من تمام كتاب‌ها را در منزل خود نگه‌داری می‌كنم لذا اگر كسی خواست از این كتب قدیمی خریداری كند می‌تواند به شماره همراه من 09177378976 تماس حاصل كند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني نمايشگاه قرآن فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ٢٠٢٤) پس از پنج روز فعالیت، ۱۲ اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد و در این نمایشگاه از غرفه استان کرمان  جزء پنج غرفه برتر کشور قدر دانی شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این آیین لوح سپاس به امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور  رادریافت کرد.

 ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ۸ تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

غرفه استان کرمان در سالن ۴۱B  نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دایر شدو پنج شرکت بومی، محصولات خود را در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴