Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@01:17:50 GMT

تجربه جذاب تعطیلات با تورهای ارزان داخلی!

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۳۱۱۵

بدون شک سفر به شهرهای ایران یا ایرانگردی برای بسیاری از افراد لذت بخش می باشد.و کسانی که اهل سیر و سفر هستند به این امر همواره توجه ویژه ای دارند که در این بین دو جزیره قشم و کیش به همراه مشهد مقدس در زمره بهترین و پرمخاطب ترین مقاصد گردشگری ایران بوده و نسبت به سایر مکان های توریستی ایران شناخته شده تر می باشند لذا با توجه به اهمیت چشمگیر این سه قطب گردشگری در کشور شما را به دریافت بهترین آفرهای تورهای داخلی از وبسایت مرجع گردشگری http://تورکیش-تورمشهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/ دعوت می نماییم در ادامه نیز شما را با وضعیت و کم و کیف تورهای این سه مسیر در ایام پیشروی خرداد 97 بیشتعر آشنا خواهیم کرد.

کیش یکی از یباترین و خارق العاده ترین مکان های تفریحی در ایران محسوب می شود که به نگین گردشگری جزایر ایران شهرت دارد. بدون شک تور کیش محبوب ترین تور در میان تمام تورهای داخلی و حتی تورهای خارجی شناخته شده است. از جزیره کیش توصیفات و تعاریف بسیاری شده است اما با این حال افراد بسیاری هستند که نمی توانند زیاد هزینه کنند و به این جزیره سفر نمایند. به همین دلیل آفرهای تور ارزان کیش می تواند راه حل مناسبی برای رفع مشکل این گروه از افراد باشد. زیرا با رزرو تور ارزان کیش می تواند درصرف  هزینه ها مدیریت و صرفه جویی نمود. زمان سفر یکی از عناصر مهم در برنامه ریزی قبل از سفر می باشد. اینکه در چه طیفی از زمان یا در چه فصلی به کیش سفر کنیم تا سفرمان کم هزینه تر و بدون دغدغه باشد یا بتوان از تعطیلات رسمی استفاده نمود تا به زمان کاری و موقعیت شغلی افراد لطمه ای وارد نشود، موضوعی می باشد که باید از مدت ها قبل از سفر برنامه ریزی نمود. با توجه به تعطیلا پیش رویی که در خرداد داریم چه خوب است که با تهیه تور ارزان کیش با قیمت مناسب سفری خوشی را تجربه نماییم. تعطیلات خرداد یکی از بهترین زمان ها برای سفر است. این تعطیلات خرداد برای تاریخ 13 تا 18 خرداد می باشد. عزیزانی که قصد دارند از شهرستان ها بویژه از مشهد به کیش سفر کنند، می توانند با استفاده از تور کیش از مشهد به این جزیره سفر نمایند.

مشهد دومین کلان شهر بزرگ ایران می باشد که به دلیل قرار گرفتن بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) هر ساله بیش از بیست میلیون زائر از سراسر ایران و حتی سایر کشورهای شیعه نشین به این شهر مقدس سفر می کنند. تور مشهد همواره یکی از تورهای پر طرفدار داخلی می باشد و تورهای هوایی و زمینی آن همیشه پر مسافر بوده اند. تور مشهد از تهران بیشترین حجم سفر به این شهر را از آن خود نموده است.

اما تور مشهد از تبریز و سایر شهرستان ها نیز از حجم مسافران بالایی برخوردار می باشد. همچنین تور مشهد در ایام و روزهای مختلف سال با نوسان قیمت روبه رو است. اما با توجه به تعطیلات پیش رو خردا 97 که با شب های قدر متقارن شده است با افزایش نرخ تور های مشهد مواجه خواهید شد. لذا مسافرانی که قصد دارند در این شب های معنوی در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا عزاداری نمایند باید اقدامات سفر را هرچه زودتر انجام دهند و با تهیه تور ارزان مشهد که همواره یکی از تورهای پیشرو  و قیمت مناسب در نزد مسافران است، سفر نمایند. خرداد بهترین زمان برای سفر به مشهد می باشد زیرا به خاطر ایام امتحانات مدارس و شرایط جوی مطلوب بسیاری از افراد در این ماه به مشهد می روند. که البته خرداد امسال با ماه رمضان همراه است و تعطیلات 13 تا 18 خرداد 97 نیز فرصت مناسبی برای زیارت و سفر به مشهد می باشد.

قشم بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس می باشد که در استان هرمزگان واقع شده است. این جزیره با مساحتی بالغ بر 1500 کیلومتر مربع، بیشترین سواحل و کرانه های خلیج فارس را به خود اختصاص داده است. این جزیره با داشتن بازارها و جاذبه های طبیعی مانند جنگل های حرا، غارهای خربس، تنگه چاهکوه، دلفین های آبی، دره ستارگان، جزایر ناز و غار نمکدان هر فرد را وسوسه می کند تا از نزدیک شاهد این همه زیبایی باشد. شاید تعطیلات پیش روی خرداد بهترین فرصت برای سفر باشد. گرچه با روند افزایش دما در این جزیره شرایط بسیار مطلوب نباشد. اما علاقمندان به تورهای قشم می توانند با آفرهای تور قشم لحظه آخر که با قیمت های آفری و مناسب توسط آژانس های مسافرتی ارائه می شود، به قشم سفر نمایند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد.

فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # فوتبال ، عادل فردوسی پور سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • تاثیر تحولات جامعه بر میزان توسعه کشور