Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@18:03:48 GMT

دندانپزشک قلابی در تله پلیس شهر ری

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۳۱۶۹

دندانپزشک قلابی در تله پلیس شهر ری

فردی که با جعل عنوان پزشکی و معرفی خود به عنوان دندانپزشک اقدام به تأسیس مطب دندانپزشکی در منطقه شهرری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

ایران آنلاین / کرم یوسف وند، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت : در ۱۱ اردیبهشت ماه امسال، خانم دندانپزشکی با مراجعه به کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم عنوان داشت که شخصی به نام علی اکبر .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الف ضمن معرفی خود به عنوان دندانپزشک اقدام به سرقت مهر پزشکی بنده نموده و با جعل امضا و سوء استفاده از مهر نظام پزشکی بنده اقدام به ویزیت بیماران نموده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل عنوان پزشکی و ارجاع پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، خانم دندانپزشک به عنوان شاکی پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " آقای علی اکبر . الف ضمن معرفی خود به عنوان دندانپزشک و ارائه تصاویری از مدارک دانش آموختگی که مدعی  اخذ آن از دانشگاهی در کشور اوکراین بود ، بنده را ترغیب به همکاری با خود کرد ؛ در ادامه با سوء استفاده از اعتبار بنده ، طی قراردادی اقدام به تأسیس درمانگاه دندانپزشکی در شهرری – میدان ساعی کرد اما پس از مدت کوتاهی متوجه شدم که ایشان اساسا صلاحیت پزشکی ندارند . نهایتا متوجه شدم که آقای علی اکبر . الف با سرقت مهر نظام پزشکی و جعل امضای بنده اقدام به ویزیت بیماران نموده است ".

سرهنگ کرم یوسف وند ، در ادامه افزود : " کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی با مراجعه به یک درمانگاه دندانپزشکی واقع در شهرری – محدوده میدان ساعی که متهم در آنجا تحت عنوان دندانپزشک فعالیت داشت ، دستگیر و در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که این شخص دارای مدرک تحصیلی دیپلم بوده و بنا بر اظهاراتش صرفا طی یک دوره کوتاه در چند مطب دندانپزشکی مشغول به کار بوده است " .سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به جعل عنوان پزشکی و همچنین شناسایی تعدادی از شکات پرونده که متهم تحت عنوان دندانپزشک باعث ایجاد ضایعات پزشکی بر آنها شده و به جهت شناسایی شکات پرونده ، هماهنگی های لازم با بازپرس محترم شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری جهت انتشار بدون پوشش تصویر متهم انجام شده است ؛ لذا از کلیه شکات محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری – خیابان آستانه مراجعه نمایند " ./ مهر 


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدوداً ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدوداً ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های تهران، البرز و مازندران به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6093185

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار