Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@04:44:56 GMT

مدیرکل جدید منابع طبیعی کرمانشاه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۳۳۴۵

مدیرکل جدید منابع طبیعی کرمانشاه معرفی شد

به گزارش ایرنا، به دنبال این حکم، مراسم معارفه انشاالله کولانی به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه روز چهارشنبه در محل این اداره کل برگزار شد.
پیش از این مراد شیخ ویسی مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه را بر عهده داشت که در این مراسم از خدمات وی قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیخ ویسی از خرداد سال 94 تاکنون در این سمت مشغول به فعالیت بوده است.
مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در گذشته از سوابق کاری و مدیریتی همچون ریاست منابع طبیعی شهرستان های کنگاور، کرمانشاه و صحنه را برعهده داشته و مدتی نیز در سمت رییس امور اراضی استان مشغول به خدمت بوده است.
از خبرنگاران برای پوشش این مراسم دعوت نکرده بودند.
7460/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری طبیعی و آبخیزداری استان معارفه منابع طبیعی کرمانشاه تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاعات مشهد باید حفظ و آبادتر شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، مراسم شروع به کار این گشت ها امروز بیست و ششم اسفندماه با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در محل کوه پارک مشهد برگزار شد. 

حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت انفال، حفظ آن را عامل مهمی در برقراری عدالت دانست و گفت: طبیعت و منابع طبیعی به منزله ی فضای تنفس برای یک زیست اجتماعی است و اگر این فضای تنفسی آسیب ببیند زندگی شهری از بین می رود. طبیعت باید حفظ شود و علاوه بر حفظ، برای بهره برداری همگان از آن باید روز به روز در جهت آبادتر شدن آن تلاش کنیم. 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در خصوص اهمیت برخورد با جرائم در حوزه اراضی ملی و منابع طبیعی افزود: اگر افرادی به طبیعت تعدی کنند نمیتوان بی تفاوت از کنار آنها گذشت و مردم و دستگاههای مسئول باید وظایف انسانی و قانونی خود را انجام دهند. آسیب به طبیعت مسئله مشترک همه ما است لذا امروز کنار هم جمع شده ایم تا با کمک هم برای حفظ تنفسگاه شهر بکوشیم.

دیگر خبرها

  • تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر
  • بیش از ۱۲ میلیون متر مکعب آب، پشت سازه‌های آبخیزداری قصرقند
  • ایده‌های جذاب جایگزین بعضی از عناصر هفت‌سین
  • ذخیره دوازده و نیم میلیون متر مکعب آب پشت سازه‌های آبخیزداری قصرقند
  • فعالیت ۳۱ گروه گشت حفاظتی در جنگل‌های غرب مازندران
  • کاشت ۱ میلیارد درخت هنوز در انتظار تخصیص اعتبار است
  • امسال بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • ارتفاعات مشهد باید حفظ و آبادتر شود
  • تشکیل کارگروه ویژه مقابله با زمین‌خواری
  • کاشت حدود ۴۵۰ اصله درخت در کهگیلویه و بویراحمد