Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

شنیده‌ها از احضار فعالان صنفی و افراد مورد اعتماد رانندگان به وزارت اطلاعات حکایت دارد.

به گزارش تین‌نیوز، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شایعه شده که انتشار بیانیه تشکل‌های صنفی برای پایان اعتصاب رانندگان و کامیونداران به منزله فشار نیروهای امنیتی بر این افراد بوده است.

آن‌چنان که در فضای مجازی شایعه شده از فعالان صنفی خواسته شده تا در گروه‌های مجازی و از هر طریق دیگری که امکان دارد پایان اعتصاب رانندگان کامیون اعلام و از آنان خواسته شود به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دلایل این اقدام نزدیکی به ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین قیام 14 خرداد ذکر شده است.

در فضای مجازی اطلاعیه‌های منتشر شده از سوی تشکل‌های صنفی مبنی بر پایان اعتراضات فاقد اعتبار اعلام و به همین دلیل از کامیونداران خواسته شده به اعتراضات ادامه دهند.

تصاویر ارسالی در شبکه‌های اجتماعی بیانگر آن است که اعتراضات رانندگان در برخی شهرها همچنان ادامه دارد و رانندگان با وچود درخواست فعالان صنفی اقدام به بارگیری نمی‌کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سالگرد ارتحال امام خمینی شبکه های اجتماعی فضای مجازی نیروهای امنیتی وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند

اعتراضات دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی موجب تعطیلی جشن فارغ‌التحصیلی این دانشگاه شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از سان، دانشگاه کالیفرنیا جنوبی (USC) مراسم اصلی فارغ التحصیلی خود را که زمان برگزاری آن برای ۱۰ ماه می تعیین شده بود، به دلیل نگرانی‌های ایمنی و اجرای تدابیر امنیتی جدید در پی اعتراضات اخیر حامی فلسطین در محوطه دانشگاه لغو کرد.

 این اقدامات امنیتی، فرآیند پردازش تعداد زیادی از مهمانان مورد انتظار را کند می‌کند و میزبانی این مراسم سنتی را که حدود ۶۵ هزار شرکت کننده دارد، غیرممکن می‌سازد.

دانشگاه کالیفرنیا جنوبی در راستای افزایش امنیت، برای افزایش امنیت، برای همه رویدادهای دانشگاه بلیط صادر می‌کند و دسترسی پردیس‌ها و دانشکده‌ها را به نقاط ورودی تعیین شده محدود می‌کند.

در حالی که مراسم اصلی لغو شده است، فعالیت های انفرادی، جشن‌های ویژه و مراسم کلاه‌گذاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری طبق برنامه پیش می‌رود.

این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که اعتراضات دانشجویان در آمریکا در طرفداری از فلسطین در سراسر دانشگاه‌های مختلف ایالات متحده از جمله دانشگاه کلمبیا، تگزاس آستین، هاروارد، اِم‌آی‌تی و سایر دانشگاه‌های آمریکا گسترش یافته است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم/ چرا باید اسیران را بدون اطمینان از پایان جنگ آزاد کنیم؟
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد