Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@18:55:55 GMT

جام جهانی می تواند سکوی پرتاب «آزمون» باشد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۳۷۳۶

جام جهانی می تواند سکوی پرتاب «آزمون» باشد

علی دایی اسطوره فوتبال ایران با حمایت از سردار آزمون گفت: این بازیکن یکی از پدیده های موفق جام جهانی خواهد بود و می تواند از این تورنمنت به عنوان سکوی پرتاب به سوی یک باشگاه بزرگ استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از از خبرگزاری رویترز،‌دایی بازیکن سال آسیا در سال 1999 که بازی در بایرن مونیخ و هرتابرلین را در کارنامه دارد، در مورد تیم ایران که برای اولین بار به دنبال صعود از مرحله گروهی جام جهانی است، گفت: آینده ایران روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی 49 ساله تیم سایپا که در جام‌های جهانی 1998 و 2006 با تیم ایران حضور داشته است، گفت آزمون می تواند از این تورنمنت برای پیشبرد فعالیت حرفه ای خود استفاده کند.

دایی که با 109 گل رکورد بالاترین آمار گلزنی در فوتبال ملی را در کارنامه دارد،‌گفت: دوست ندارم در باره خودم حرف بزنم. اما می توانم بگویم سردار در کنار بازیکنی مانند کریم انصاری فرد بازیکن بزرگی است. ما مهاجمان جوانی داریم و آینده به آنها تعلق دارد، به خصوص سردار که واقعا جوان است. او می تواند آینده روشنی داشته باشد. امیدوارم بتواند مسیر درست را انتخاب کند تا برای خودش و تیم ملی موثر باشد.

دایی گفت: جام جهانی می تواند یک سکوی پرتاب برای بسیاری از بازیکنان باشد. کاملا مطمئن هستم سردار می تواند از روسیه به یک باشگاه بزرگ برود.
آزمون جزو گروهی از بازیکنان جوان ایران است که برای اولین بار در جام جهانی به میدان می روند.

دایی همچنین امیدوار است این نسل جدید، اولین قهرمانی را برای ایران از سال 1976 تاکنون در جام ملتهای آسیا 2019 بدست آورند و بتواند قهرمان آسیا شود.

وی گفت: ما تیم خوبی داریم و برای هیچ تیمی حریف آسانی نیستیم. اگر بتوانیم استانداردهای خود را حفظ کنیم دلیلی ندارد عملکرد خوبی نداشته باشیم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • سال پر پرتاب فضایی ایران با ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲ و کوثر
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت