Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سخنوریان رییس اتحادیه نانوایان شهرستان شیراز گفت: همزمان با فرخنده سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ۵۰ نانوایی در شهر شیراز اقدام به پخت نان صلواتی می‌کنند.

وی ادامه داد: نانوایان با الگو گرفتن از سنت حسنه و منش حضرت امام حسن مجتبی (ع) در دستگیری از نیازمندان، ۸۰ هزار قرص نان رایگان بین اقشار مختلف مردم در شیراز توزیع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنوریان اظهار داشت: پخت و توزیع نان صلواتی در شیراز قدمتی ۲۳ ساله دارد.
انتهای پیام/ر

توزیع نان صلواتی در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علی جهانی در جلسه کارگروه آرد و نان سراب با اشاره به گلایه و نگرانی اهالی در مورد کمبود نان و صف‌های طولانی در فصل گردشگری نقص سامانه نانینو در کاهش خودسرانه سهمیه آرد نانوایی‌های بدون تخلف را مهمترین مشکلات نانوایان عنوان کرد.

وی افزود: واحد‌های نانوایی برای خرید ماشین آلات پیشرفته برای ارتقا و رعایت موارد بهداشتی نیازمند تسهیلات کم بهره بانکی هستند.

در این مراسم بمناسبت روز ملی گندم و نان از گندمکاران و نانوایان نمونه تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز