Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@10:40:27 GMT

قاتل زن میانسال به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۴۰۰۶

قاتل زن میانسال به دام افتاد

قاتل زن میانسال در کمتر از دو ساعت در عملیات ضربتی پلیس شهرستان اردل شناسایی ودستگیر شد .

ایران آنلاین / سرهنگ علی سپهوند فرمانده انتظامی شهرستان اردل اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل زن میانسال با استفاده از اسلحه شکاری در محدوده روستای کریم آباد پیگیری موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ماموران پس از بررسی دقیق صحنه قتل و استماع اظهارات شهود در کمتر از دو ساعت از وقوع قتل، قاتل را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به مخفی شدن قاتل در کوه‌های اطراف روستای کریم آباد چهار اکیپ زبده به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی قاتل را دستگیر کردند.سرهنگ سپهوند در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی گفت: اقدام مقتدرانه و به موقع پلیس مراتب قدردانی و تقدیر اهالی محل را در پی داشت.به گفته وی، انگیزه قاتل از انجام این قتل در دست بررسی است./ ایسنا 


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • روستای عشق آباد ری
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • فوت یک نفر در پی وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد