Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ هم به خبر روزهای اخیر واکنش نشان داد.

بابک جهانبخش در اینستاگرامش نوشت: سلام اینروزا بیش از پیش شاهد اخبار وحشتناکى هستیم در ارتباط با کودک آزارى یا تعارض و دزدى، فحشا و اختلاس و هزار معضل اجتماعى بزرگ دیگه...

عزیزانم شک نکنید برخى از این مسایل از قدیم الایام بودن شایدم بدتر از امروز و کلى انسان قربانى و محکوم به سکوت و حفظ آبرو بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و بى تردید آسیب هاى اجتماعى فراوانى به روح و جسم دختران و پسران بى گناه ما خورده و همه اینا ریشه در محدودیت داره و مقصرش خودمونیم! امروزه به لطف فضاى مجازى که اگه درست استفاده بشه بالاخره خوبى هاى زیادى هم داره به موقع باخبر می شیم و با این بیماران زودتر برخورد مى کنیم...

ولى مسئله این است آیا ریشه تمام این مشکلات و حوادث Accidents تلخ به تنهایى با کشتن Killing اون آدما حل میشه و ریشه کن میشه !!!؟ مگه این همه کودک آزار و غیره تو این مدت اعدام execution نشدن! چى رو حل کرد هر روز که به تعدادشون اضافه شد !؟ در اینکه باید مجازات بشن شکى نیست... ولى راهش اینه از یکسرى عقایدمون کوتاه بیایم تا اینجورى عقده و کمبود ایجاد نشه بعد طرف نتونه به نفسش غلبه کنه و بیفته به جون زن و بچه مردم!

ما همیشه جاى حل کردن مسئله، صورت مسئله رو پاک کردیم !آیا نتیجه داد!؟ شاید خانواده اى داغ دیده رو بشه با این روش آروم کرد ولى ماجرا اینجاست که این داستان ادامه داره... و همین ماجراى کودک آزارى خودش یک مقوله اى پیچیده ایست که ریشه در هزار چیز غلط دیگه داره! منم فرزندى دارم و خیلى هم به هم ریختم... احساس والدین محترم رو با پوست و استخونم درک مى کنم چون قراره بفرستمش تو همین مدارس و تو همین جامعه به هم ریخته تو رو خدا حلش کنید، عوض کنید این مسیر رو!

یک دنده کورکورانه و متعصبانه رو یکسرى عقاید و اعتقادات و باورهاى شخصى ایستادن راه چاره نیست.. قطعا مدیریت یک جامعه با دیدگاه ها و فرهنگ هاى مختلف به هیچ وجه کار راحتى نیست... ولى فقر مادى و فرهنگى خودش بزرگترین عامل هرگونه جنایته و مزید بر علت شده... یکم کوتاه بیایید... به مردم فکر کنید، تا کرم به همه جا نزنه!

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث Accidents کشتن Killing اعدام execution موسیقی پاپ دبیرستان خواننده واکنش بابک جهانبخش عکس حوادث فیلم دانش آموزان قتل دختر مدرسه تهران بچه جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش

 وکیل بابک زنجانی گفت: بیش از ۱۰ سال از مدت حبس موکلم می‌گذرد و مطابق قوانین و مقررات امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد.

به گزارش ایلنا، رسول کوپایه‌زاده درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی افزود: مطابق دادنامه قطعی شعبه ۳۸ دیوان عالی کشور اعلام شده که چنانچه بابک زنجانی بتواند بدهی خود را پرداخت کند مستحق برخورداری از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی است.

وی گفت: همانطور که سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد موکلم مشمول عفو شد و با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت حبس می‌گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد و دوران زندان به پایان رسیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظر روزنامه کیهان درباره اعدام بابک زنجانی حکم اعدام بابک زنجانی با موافقت رهبری تبدیل به ۲۰ سال زندان شد

دیگر خبرها

  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • واکنش‌ها به نجات بابک زنجانی از اعدام؛ درس بابک زنجانی به متهم فساد «چای دبش»
  • واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟