Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از ایمیدرو، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور در فروردین، 3 میلیون و 881 هزار و 97 تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند که این میزان در مدت مشابه پارسال، 2 میلیون و 986 هزار و 658 تن بود.
از این میزان، شرکت های «گل گهر» یک میلیون و 548 هزار و 322 تن، «چادرملو» 748 هزار و 919 تن، «سنگ آهن مرکزی» 460 هزار و 689 تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» 503 هزار و 130 تن، «گهر زمین» 379 هزار و 986 تن و «اپال پارسیان سنگان» 240 هزار و 51 تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش، 6 شرکت بزرگ معدنی در ماه فروردین، 355 هزار و 225 تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که نسبت به میزان تولید مدت مشابه پارسال (485 هزار و 795 تن)، 27 درصد کاهش نشان می دهد.
از این میزان، شرکت سنگ آهن مرکزی سنگان «157 هزار و 591 تن»، سنگ آهن مرکزی «94 هزار و 80 تن»، فلات مرکزی «63 هزار و 569 تن»، چادرملو 24 هزار و 314 تن، میشدوان «8 هزار و 910 تن» و جلال آباد «6 هزار و 760 تن» تولید کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تولید کنسانتره سنگ آهن معادن بزرگ سال97 ایمیدرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۱۸ درصدی سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران به تشریح گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پرداخت و گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و در همین راستا نیز تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط نظیر مالخران و ... اتخاذ کردیم. در نهایت نیز خوشبختانه با اقدامات و تلاش‌های صورت‌گرفته در سال گذشته شاهد کاهش ۱۲ درصدی سرقت در پایتخت بودیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خود برای مقابله و مبارزه با سرقت را در سال ۱۴۰۳ نیز با قوت و جدیت ادامه دادیم، گفت: در نتیجه اقدامات انجام شده نیز تا این لحظه شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و همچنین کاهش ۲۰ درصدی در حوزه سرقت موتورسیکلت هستیم. تعداد تماس‌ها با ۱۱۰ نیز در این مدت ۲۲ درصد کاهش داشته است.

محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف موادمخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: دغدغه و اولویت دیگر ما موضوع موادمخدر است. در این راستا چندین اقدام را در دستورکار قرار دادیم و همزمان با برخورد با باند‌ها و قاچاقچیان دانه‌درشت، دستگیری خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر را نیز در دستورکار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در سال جاری و صرفا در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته که این توفیق بدون شک با همراهی دستگاه قضایی استان و دادسرای عمومی و انقلاب و دادستان تهران حاصل شده است.

محمدیان در پایان گفت: اگر توفیقی حاصل شده بدون شک بخش اعظمی از آن مدیون سیاست گذاری و تدابیر ابلاغی توسط مدیریت و مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران است که به‌رغم تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم مساعدت و همکاری صورت گرفت که به همین دلیل نیز از مجموعه قضایی تهران تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان