Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ضمن تاکید بر بی قانونی مجلس در خصوص مسدود شدن خیابان مردم، گفت: مدیریت شهری با توجه به شرایط موجود کاری از دستش برای بازگشایی خیابان مردم بر نمی‌آید. ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ اجتماعی تهران نظرات

محمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به غیر قانونی بودن خیابان مردم در مجاورت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده قبلاً نیز در مورد این بی قانونی تذکرات متعددی را به صورت شفاهی و کتبی به مجلس شورای اسلامی دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سال گذشته و در پی مسدود شدن این خیابان توسط پارلمان ملی که محل قانونگذاری است، جلسه‌ای را به آقای لاریجانی برگزار کردیم و موارد غیر قانونی را متذکر شدیم و قرار شد در این زمینه پاسخ لازم را بدهند.

سالاری با اشاره به اینکه با گذشت حدود یک سال از مسدود شدن خیابان مردم دیگر امیدی برای بازگشایی خیابان وجود ندارد، گفت: در حال حاضر مجلس شورای اسلامی دربی را نیز در محل ورودی به این خیابان قرار داده است و با این اقدامات دیگر امیدی برای بازگشایی خیابان وجود ندارد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: شورای شهر تلاش بسیاری برای بازگشایی خیابان مردم کرد و حتی از آقای لاریجانی خواست در این زمینه همکاری داشته باشد ولی ظاهراً دوستان عنایتی به این موضوع نداشته و ندارند.

وی همچنین به ساختمان شیشه‌ای مجلس و ساخت‌و سازی‌های بی رویه مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش هم شورا توانایی جلوگیری از اقدامات مجلس را ندارد.

به گزارش تسنیم در حالی مجلس شورای اسلامی اقداماتی اینچنینی را در سطح شهر تهران انجام می‌دهد و حتی عنایتی به حقوق شهروندان ندارد که آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار اخیر خود با سید محمدعلی افشانی شهردار تهران به ساخت و سازهای بی رویه در پایتخت انتقاد کرده و افزود: در کوچه باریک عمارت 30 طبقه ساخته‌اند.

انتهای پیام/

R1491/P34399/S2,25/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • راند دوم
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه