Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@23:07:04 GMT

تولیدات استان بوشهر نیازمند معرفی بیشتر است

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۵۱۰۸

تولیدات استان بوشهر نیازمند معرفی بیشتر است

به گزارش ایرنا، سید اسماعیل موسوی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی نمایشگاه تولیدات داخلی افزود: امسال به نام سال حمایت از تولیدات داخلی نامگذاری شده است و باید برای تحقق این شعار مهم تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.
وی بیان کرد: تولیدات استان بوشهر دارای قابلیت‌های بسیار خوبی برای ارائه در بازار و همچنین صادرات هستند که که تحقق این مهم در گرو معرفی در بازار هدف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی گفت: در همین راستا نمایشگاه تولیدات استان بوشهر برای معرفی و نشان‌دادن توانمندی صنعت گران بوشهری برگزار می شود.
وی اظهارداشت:نمایشگاه تولیدات استان بوشهر از چهارم تا هشتم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر با مشارکت واحدهای تولیدی و صنعتی استان برگزار می‌شود.
موسوی ادامه داد: در نمایشگاه یاد شده تولیدات واحدهای فعال استان در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، شیلات و آبزی‌پروری، صنایع دستی، فناوری و صنوف تولیدی و خدماتی به معرض نمایش گذاشته می شود.
وی افزود: از اهداف این نمایشگاه می‌توان به ایجاد و تقویت تحرک، نشاط عمومی و فرهنگ توجه به توانمندی‌های داخلی اشاره کرد.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: از دیگر اهداف این نمایشگاه تشویق و ترغیب آحاد مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای خرید کالاهای تولید داخل است.
7212/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان بوشهر دستگاه های اجرایی صنایع دستی صنعت فناوری تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)



موضوع و محور نمایشگاه خودرویی پکن 2024، خودروهای مدرن عصر جدید است.

به گزارش عصرایران به نقل از الجزیره، بسیاری از خودروسازی های جدید چین معتقدند که در این دوران خودروهای چینی، بازارهای جهان را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

چین در حال حاضر بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان است و یکی از پیشروترین کشورها در تولید باتری خودروهای برقی است.

سیاستمداران آمریکایی ورود خودروهای ارزان برقی به کشور خود را تهدیدی برای صنایع و امنیت ملی می‌دانند و چین را به غرق کردن بازار با محصولات سبز  تولید شده از سوبسید دولتی متهم می‌کنند.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترکیب فناوری و تجمل در نمایشگاه خودرویی پکن (+عکس) رنو کوئید، الکتریکی جدید و ارزان به بازار می آید (+عکس) بزرگترین خودروی برقی جهان رونمایی شد

دیگر خبرها

  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود