Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@10:14:07 GMT

اردبیل سردترین شهر کشور شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۵۱۸۷

اردبیل سردترین شهر کشور شد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: اردبیل با ۶ درجه بالای صفر سردترین شهر کشور شد و بارش باران، رعد برق و تگرگ امروز ۹ خرداد نیز ادامه خواهد داشت.

علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بارش باران، رعد برق و تگرگ از دیروز 8 خرداد آغاز و امروز 9 خرداد نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تصریح کرد: طبق پیش بینی ها احتمال آب گرفتگی معابر عمومی، مستعد شدن مناطق مسیل ها از مهمترین مخاطرات محیطی طی ساعت های آینده باشد.

 

دولتی مهر، ادامه داد: این بارش های در شهرستان های مشگین شهر، گرمی، اردبیل، خلخال، کوثر، سرعین و نیر و در شهرستان های نمین، بیله سوار و پارس آباد نیز رگبرهای پراکنده باران پیش بینی می شود.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل، یادآور شد: اردبیل با 6 درجه بالای صفر سردترین شهر کشور شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم مجلس ماه رمضان کانون های مساجد برجام مساجد قرآن کریم مسجد ناصر ملک مطیعی سردترین شهر بارش باران و تگرگ اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز بارش‌ها به صورت پراکنده در سطح استان خصوصا مناطق جنوب غرب ادامه داردوبرای فردا نیز وزش باد، افزایش ابر پدیده غالب جوی است و در ارتفاعات جنوب استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست. 
 
 وی گفت:برای امروز و فردا کاهش محسوس دما را در سطح استان داریم و خطر سرمازدگی بیشتر در مناطق شمالی بالاخص زرند و شهربابک را داریم لذا هواشناسی هشدار دادکه پایش باغات و حصار کشی شود. 
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در لاله زارو سر بیژن بارش برف را داشته ایم و در لاله زار، بم، ریگان، رفسنجان، راین، شهداد، شهربابک، کرمان و کهنوج بارش باران داشته ایم که میلنده جیرفت با ۲۸ میلیمتر، ایستگاه جیرفت ۳۴ و انار۲۱ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

سلاجقه گفت: در مجموع بارندگی‌های دو روز اخیر در استان کرمان جبالبارز با ۸۸ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

وی افزود: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی گفت:هواشناسی در هفته پیش رو از فعالیت سامانه بارشی جدید در سطح استان خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جزئیات بارش باران بی سابقه در جنوب ایران
  • بارش‌های بی‌سابقه در این مناطق ایران +جزئیات
  • بارش‌های بی‌سابقه در مناطق جنوبی ایران
  • بارش‌های بی‌سابقه در مناطق جنوبی ایران+جزئیات
  • رکوردزنی بی‌سابقه بارش‌ها در جنوب کشور در طی نیم‌قرن اخیر!
  • بارش باران در مناطق جنوبی کشور رکورد زد
  • بارش‌های مناطق جنوبی رکورد نیم قرن اخیر را زد
  • بارش‌های برخی مناطق جنوبی در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بوده است
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور