Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قادر کریمی، چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این حادثه که 22 اردیبهشت امسال روی داد سرنشینان یک خودرو پراید در میدان جمهوری اسلامی مشهد به سوی یک خودرو پژو پارس آتش گشوده و دو سرنشین آن را کشتند.
وی گفت: از همان روز وقوع حادثه با وجود شواهد موجود در صحنه و اظهارات شاهدان تحقیقات آغاز و با مدارک مکشوفه در خودرو پژو پارس مشخص شد مقتولان نیز سابقه شرارت، سرقت مسلحانه و حمل سلاح داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی اظهار کرد: 2 تن از عوامل این حادثه که مسلح بودند در یکی از شهرهای مجاور مشهد دستگیر شدند و با اقرار آنان سه نفر دیگر نیز دستگیر شدند که ضارب اصلی در میان آنان است.
وی به کشف سه قبضه سلاح گرم و سه خودرو سواری از این گروه اشاره و بیان کرد: ضارب اصلی سابقه ارتکاب قتل در سال 84 در شهر تربت جام را دارد و در سال 92 نیز با استفاده از سلاح جنگی اقدام به سرقت یک واحد طلافروشی کرده بود.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: پارسال یک قتل در قاسم آباد مشهد رخ داده بود که مقتول آن برادر یکی از متهمان حادثه فعلی است و همین موضوع و ارتباط مقتولان میدان جمهوری با آن قتل، از سرنخ های اصلی دستگیری این پنج شرور بوده است.
کریمی تاکید کرد: همه این افراد در جرائم مهم و خشن حتی در خارج از استان شرکت داشتند و عامل عمده درگیرهای مشهد در ماههای اخیر نیز همین افراد بوده اند، که با دستگیری این اشرار و صدور احکام قضایی، از ادامه شرارت آنان پیشگیری خواهد شد.
5132/3221
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استفاده از سلاح جمهوری اسلامی خراسان رضوی سرقت مشهد تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مجروح در نزاع خانوادگی

نزاع خانوادگی در جنوب کرمان ۴ مجروح به جا گذاشت.

به گزارش خراسان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان  از وقوع یک نزاع خانوادگی در این  شهرستان خبر داد و انگیزه ضارب را اختلافات خانوادگی ذکرکرد. قاضی مصیب آسیابانی در تشریح جزئیات این  حادثه  اظهار کرد: پس از دریافت  گزارشی مبنی بر تیراندازی در این شهرستان ،بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی ادامه داد:در  همان دقایق اولیه با حضور نیروهای انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی  ویژه  جهت دستگیری ضارب صادر شد. 

وی افزود: چهار مجروح این  حادثه به بیمارستان منتقل شدند که  خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. 

این مسئول قضایی گفت:در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم در منزل مسکونی اش ، پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی  و از صحنه جرم فرار می کند .

در خور ذکر است ، مقامات قضایی و امنیتی طی یک سال گذشته چندین بار درخصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده و در حادثه اخیر نیز  ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفندهای طلایی برای پایان دادن به اختلافات و درگیری های زناشویی
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفند‌هایی برای پایان دادن به اختلافات زناشویی
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری