Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 9 خرداد ) بهارستان، اعضای هیئت‌ رئیسه اجلاسیه سوم مجلس دهم را برای یک‌ سال انتخاب کردند.

وکلای ملت با 147 رای از 279 رای ماخوذه علی لاریجانی را به عنوان رئیس مجلس در سومین سال دوره دهم مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

در ادامه این جلسه مسعود پزشکیان با کسب 157 رأی موافق و علی مطهری با کسب 143رأی موافق از مجموع 279 رای ماخوذه به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه مجلس در سومین سال مجلس دهم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه نمایندگان مجلس  محمد علی وکیلی با 134 رای، علی اصغر یوسف نژاد با 129 رای، امیرحسین قاضی زاده هاشمی با 129 رای، علیرضا رحیمی با 104 رای، امیرآبادی فراهانی با 98 رای و رنجبرزاده با 95 رای را به عنوان دبیران هیئت رئیسه انتخاب کردند.

نمایندگان همچنین بهروز نعمتی با 96 رای، اسدالله عباسی با 96 رای و آشوری تازیانی با 89 رای را به عنوان ناظران هیئت رئیسه برگزیدند.

 

شماره نام نماینده سمت گرایش حوزه انتخابیه 1 علی لاریجانی رئیس مجلس فراکسیون مستقلان  قم 2 مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس فراکسیون امید تبریز 3 علی مطهری نایب رئیس مجلس فراکسیون امید تهران 4 محمد علی وکیلی  دبیر فراکسیون امید تهران 5 علی‌اصغر یوسف‌نژاد دبیر فراکسیون مستقلان ساری 6 امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی دبیر فراکسیون نمایندگان ولایی مشهد 7 علیرضا رحیمی دبیر فراکسیون امید تهران 8 احمد امیرآبادی فراهانی دبیر فراکسیون نمایندگان ولایی قم 9 اکبر رنجبر زاده دبیر فراکسیون نمایندگان ولایی اسدآباد 10 اسدالله عباسی ناظر فراکسیون نمایندگان ولایی رودسر 11 بهروز نعمتی ناظر فراکسیون مستقلان تهران 12 محمد آشوری تازیانی ناظر فراکسیون نمایندگان ولایی تاکستان

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ را مصوب کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدول ۲۲ و جداول الحاقی در خصوص منابع و مصارف حوزه انرژی موافقت کردند.

هادی بیگی‌نژاد در تشریح این جدول گفت: این جدول در بودجه پارسال هم وجود داشت و بر اساس آن دولت مکلف شد همه جزئیات مربوط به فرآورده‌های نفتی و گازی را در این جدول بیان کند، همچنین ذی‌نفعان این موضوع از جمله دولت، صندوق توسعه ملی و... را درج و جدول مصارف کلان این حوزه را نیز در پیوست لحاظ کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تمام درآمدهای نفتی و زنجیره آن و مصارف این حوزه با این جدول مشخص می‌شود، افزود: در جداول الحاقی نیز آنچه در احکام درباره حساب سرمایه‌گذاری، حساب بهینه‌سازی و... آمده در جدولی درج شده است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ نیز درباره این جدول گفت: در این جدول فعل و انفعال هایی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود. در واقع این جدول، جدول شفافیت بوده و نورافکنی به داخل تاریکخانه‌هاست، البته منظورمان این نیست که خلافی هست، اما همه اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

دیگر خبرها

  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده