Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:08:26 GMT

بانوی فوتسالیست اندیمشکی مورد تجلیل قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۶۰۰۱

بانوی فوتسالیست اندیمشکی مورد تجلیل قرار گرفت

اندیمشک-ایرنا- فاطمه پاپی فوتسالیست ملی پوش اندیمشکی از سوی فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک روز چهارشنبه به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان در منزل این بانوی ملی پوش حضور یافت.
وی ضمن تجلیل از بانوان ورزشکار به خاطر کسب افتخار در مسابقات آسیایی و جهانی گفت: بانوان ورزشکار ثابت کرده اند با حفظ حجاب و ارزش های اسلامی در میادین جهانی نیز می توانند الگویی برتر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:در راستای حمایت از بانوان ورزشکار در اندیمشک توسعه زیرساخت های ورزشی در این شهرستان هدفگذاری شده است.
جهانگیری افتتاح سالن ورزشی حجاب و استخر دریا در سال 96 را از جمله اقدام های صورت گرفته در راستای توسعه زیر ساخت های ورزشی در اندیمشک نام برد و گفت:
علاوه بر توسعه امکانات ورزشی ویژه بانوان در اندیمشک ساماندهی امور بانوان ورزشکار در این شهرستان در دست اقدام است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک هم گفت:ورزشکار اندیمشکی در میادین ملی و بین المللی به خوبی افتخار آفرینی کرده اند.
کیومرث آریان متین افزود:200 مدال مختلف جهانی ، آسیایی و ملی دستاورد ورزشکاران توانمند اندیمشک در سال 96 بوده است که امسال نیز این موفقیت ها ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به تلاش انجام شده برای حمایت از ورزشکاران و رشته های ورزشی با استعداد در اندیمشک افزود:خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک در حال احداث است که می تواند میزبان مسابقات کشتی باشد.
آریان متین گفت:ورزشکاران شهرستان در رشته های کشتی،جودو ، تکواندو ، دوچرخه سواری ، فوتسال و دیگر رشته ها در سطح ملی و جهانی مقام های مختلفی کسب کرده اند.
وی بیان کرد:28 هیات ورزشی در شهرستان اندیمشک فعال هستند و طرح های نیمه تمام ورزشی در راستای کمک به ورزشکاران شهرستان در دست پیگیری است.
وی تاکید کرد:حمایت قاطع از ورزش بانوان شهرستان از اولویت های مهمی است که برای آن برنامه ریزی شده است.
فاطمه پاپی بانوی فوتسالیست اندیمشکی هم بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از ورزشکاران تاکید کرد و گفت:بانوان ورزشکار برای کسب موفقیت و تداوم فعالیت های خود نیازمند حمایت هستند.
وی گفت:زنان و دختران ورزشکار ما علیرغم مشکلات زیادی که دارند اما همواره در میدان های ورزشی استعداد خود را نشان داده اند.
در این دیدار با لوح سپاس و هدایایی از فاطمه پاپی تجلیل شد.
فاطمه پاپی ورزشکار اندیمشکی عضو تیم ملی فوتسال در مسابقات آسیایی در کنار دیگر بانوان ملی پوش درخشید.
تیم فوتسال بانوان ایران در این مسابقات به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.
7281/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش داخلي ورزش انديمشك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی

توهین پیرمرد هوادار سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از چهره‌های ورزشی کشور نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

بنابر روایت خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس نیز ساعاتی پیش بیانیه‌ای دراین خصوص صادر کرد و اکنون اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها نیز با انتشار یک استوری به اتفاق جنجالی اشاره کرده است.

اوسمار با انتشار تصویری از بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش فقط یک کلمه را با سه هشتگ و زبان‌های ایرانی - انگلیسی و برزیلی نوشت: «# احترام».

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • سیل بند کرخه شکست
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند