Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@23:46:17 GMT

بانوی فوتسالیست اندیمشکی مورد تجلیل قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۶۱۵۰

بانوی فوتسالیست اندیمشکی مورد تجلیل قرار گرفت

به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک روز چهارشنبه به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان در منزل این بانوی ملی پوش حضور یافت.
وی ضمن تجلیل از بانوان ورزشکار به خاطر کسب افتخار در مسابقات آسیایی و جهانی گفت: بانوان ورزشکار ثابت کرده اند با حفظ حجاب و ارزش های اسلامی در میادین جهانی نیز می توانند الگویی برتر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:در راستای حمایت از بانوان ورزشکار در اندیمشک توسعه زیرساخت های ورزشی در این شهرستان هدفگذاری شده است.
جهانگیری افتتاح سالن ورزشی حجاب و استخر دریا در سال 96 را از جمله اقدام های صورت گرفته در راستای توسعه زیر ساخت های ورزشی در اندیمشک نام برد و گفت:
علاوه بر توسعه امکانات ورزشی ویژه بانوان در اندیمشک ساماندهی امور بانوان ورزشکار در این شهرستان در دست اقدام است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک هم گفت:ورزشکار اندیمشکی در میادین ملی و بین المللی به خوبی افتخار آفرینی کرده اند.
کیومرث آریان متین افزود:200 مدال مختلف جهانی ، آسیایی و ملی دستاورد ورزشکاران توانمند اندیمشک در سال 96 بوده است که امسال نیز این موفقیت ها ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به تلاش انجام شده برای حمایت از ورزشکاران و رشته های ورزشی با استعداد در اندیمشک افزود:خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک در حال احداث است که می تواند میزبان مسابقات کشتی باشد.
آریان متین گفت:ورزشکاران شهرستان در رشته های کشتی،جودو ، تکواندو ، دوچرخه سواری ، فوتسال و دیگر رشته ها در سطح ملی و جهانی مقام های مختلفی کسب کرده اند.
وی بیان کرد:28 هیات ورزشی در شهرستان اندیمشک فعال هستند و طرح های نیمه تمام ورزشی در راستای کمک به ورزشکاران شهرستان در دست پیگیری است.
وی تاکید کرد:حمایت قاطع از ورزش بانوان شهرستان از اولویت های مهمی است که برای آن برنامه ریزی شده است.
فاطمه پاپی بانوی فوتسالیست اندیمشکی هم بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از ورزشکاران تاکید کرد و گفت:بانوان ورزشکار برای کسب موفقیت و تداوم فعالیت های خود نیازمند حمایت هستند.
وی گفت:زنان و دختران ورزشکار ما علیرغم مشکلات زیادی که دارند اما همواره در میدان های ورزشی استعداد خود را نشان داده اند.
در این دیدار با لوح سپاس و هدایایی از فاطمه پاپی تجلیل شد.
فاطمه پاپی ورزشکار اندیمشکی عضو تیم ملی فوتسال در مسابقات آسیایی در کنار دیگر بانوان ملی پوش درخشید.
تیم فوتسال بانوان ایران در این مسابقات به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.
7281/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ارزش های اسلامی جودو رشته های ورزشی زنان کشتی تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان ضد انگلی بیش از ۹ هزار راس دام سبک در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، منوچهر شیخی گفت: در این اردوی جهاد دامپزشکی ۲ گروه دامپزشکی به مدت ۲ شبانه روز در منطقه انارکی شهرستان اندیمشک مستقر شدند.

وی افزود: در این رابطه بیش از ۳۵ هزار خدمت رایگان دامپزشکی شامل؛ واکسیناسیون، سم پاشی، ویزیت، درمان، توزیع مکمل خوراکی دام و برگزاری دوره‌های آموزشی ترویجی انجام شد.

شیخی ادامه داد: ۲۶ هزار راس دام سبک عشایری و روستایی زیر پوشش واکسیناسیون آبله، طاعون نشخوارکنندگان کوچک و بروسلوز قرار گرفتند که از این تعداد دام بیش از ۹ هزار راس دام سبک زیر پوشش ویزیت و درمان ضد انگلی رایگان گروه‌های دامپزشکی قرار گرفتند.

رئیس اداره دامپزشکی اندیمشک با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی ترویجی برای دامداران و عشایر منطقه انارکی، اضافه کرد: در این کلاس‌های آموزشی ۴۶ نفر از جمعیت ضمن آشنایی با بیماری‌های واگیر دار دامی و مشترک میان انسان و حیوان با اصول امنیت زیستی و راهکار‌های پیشگیری از بروز بیماری در جمعیت دامی نیز آموزش داده شدند.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع و بروز بیماری‌های انگلی در جمعیت دامی و انسانی در منطقه انارکی شهرستان، می‌گوید: سم پاشی بیش از ۱۲ هزار راس دام سبک و بیش از ۴۰ هزار متر مربع جایگاه نگهداری دام توسط گروه‌های دامپزشکی انجام شد.

دیگر خبرها

  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • درمان ضد انگلی بیش از ۹ هزار راس دام سبک در اندیمشک
  • اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۸ اردیبهشت
  • حواشی تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیسی
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری