Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گچساران از نیمه فعال بودن پروژه ملی سد چم شیر در این شهرستان اظهار نگرانی کرد و یادآورشد: متاسفانه بدلیل تخصیص نیافتن اعتبارات، پروژه سد چم شیر گچساران هم اکنون نیمه فعال است.

به گزارش ایلنا از گچساران،عبدالرحیم رحیمی در نشستی با مسئولان محلی این شهرستان در محل فرمانداری گفت:متاسفانه اعتبارات پروژه سدچم شیر گچساران تخصیص نیافته و از سویی معوقات شش ماهه این پروژه نیز پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مبلغ ریالی معوقات شش ماهه این پروژه را 300 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: ماهیانه بایستی 50میلیون ریال پرداخت می شد تا این معوقات ایجاد نمی شد اما متاسفانه اعتبارات تخصیص نیافته و اکنون کارگران با مطالبات 300 میلیارد ریالی مواجه هستند.

فرماندار گچساران افزود: اگر تمام اعتبارات به موقع تخصیص داده شود آبگیری سد چم شیر این شهرستان تا پایان سال 97 به بهره برداری می رسد.

کارگران بدون پول و مصالح کار می‌کنند

رحیمی تاکیدکرد کارگران سدچم شیر شهرستان گچساران اکنون بدون پول و مصالح ساختمانی درحال کار هستند.

فرماندار گچساران گفت: اگر 50 میلیارد تومان بصورت یکجا به پروژه تزریق شود تمامی معوقات پرداخت و بدهی ها پرداخت خواهد شد.

وی بازگشت به کار 450 کارگر سدچم شیر هم خبرداد و اظهارداشت: قبل از عید امسال تعدادی از کارگران این سد بطور دلخواه تسویه کرده اند.

رحیمی افزود: هشت تا 10 ماه زمان نیاز هست تا کارمفید انجام و سد چم شیر آبگیری شود و انتظار داریم اعتبار مورد نیاز سد هرچه زودتر تخصیص داده شود.

 فرماندار گچساران، اعتبار موردنیاز برای تکمیل سدچم شیر را 100 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: با تخصیص این اعتبار، سدچم شیر تا پایان سال 97 آبگیری می شود.

رحیمی، زمان شروع عملیات اجرایی سدچم شیر شهرستان گچساران را سال 91 ذکر و از پیشرفت 70 درصد فیزیکی این پروژه تاکنون خبرداد.

وی گفت: سرمایه گذار چینی در اجرای این پروژه همکاری های خوبی داشته که امیدواریم داشته باشد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 پول سرمایه شیر گچساران چینی تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان خبر داد و افزود: این تعاونی ۴۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت و برای افتتاح آن هشت میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مهدی اسلام‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری‌های بسیار و مشارکت بخش خصوصی نخستین کاریابی فعال شیروان افتتاح شد تا شرایط ایجاد کار کارجویان در این شهرستان تسهیل شود.

وی بیان کرد: به جز شهرستان گرمه، در تمام شهرستان‌های استان مراکز کاریابی فعال شده‌اند و در این شهرستان نیز پیگیر راه اندازی کاریابی برای تسهیل در فرآیند اشتغال به کار کارجویان هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان راز و جرگلان نیز نخستین کاریابی در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر در سراسر استان ۱۳ کاریابی وجود دارد که در سال گذشته سبب اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر و ارتباط آن‌ها با مراکز جویای نیروی کار شده‌اند.

وی همچنین از مراحل پایانی چند پروژه دیگر از جمله استخر کارگری اسفراین و مجموعه ورزشی کارگران فاروج خبرداد و بیان کرد: تلاش می‌شود این پروژه‌ها نیز برای سفر آینده و در پیش‌روی رئیس جمهور به استان آماده شود تا به بهره‌برداری برسد.

اسلام‌خواه در ادامه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا یازدهم این ماه ادامه دارد. حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که با اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری آغاز شد.

وی عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد و افزود: تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه