Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@07:12:01 GMT

◄ سنگ‌پرانی به برخی کامیون‌ها در خوزستان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۶۳۴۳

◄ سنگ‌پرانی به برخی کامیون‌ها در خوزستان

تین‌نیوز | 

تردد کامیون‌ها در محورهای استان خوزستان به حالت عادی بازگشته است.

غلام‌عباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری خوزستان با اعلام این خبر افزود: پس از اعتراضات صنفی  کامیون‌داران، در برخی از محورهای استان خوزستان به برخی کامیون‌ها که از تجمع خارج‌ شده بودند، سنگ‌پراکنی و یا از حرکت آنها ممانعت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی‌نیا ادامه داد: خوشبختانه با مطرح کردن موضوع در شورای تأمین استان و ورود دستگاه‌های امنیتی و همکاری فرمانداران، شرایط تردد کامیون‌ها در محورهای استان از دو روز گذشته به شرایط عادی بازگشته است.

او  با بیان اینکه در دو روز گذشته مشکلی در این خصوص گزارش نشده است، گفت: پیش‌ از این تعدادی موتورسوار و یا راننده خودروی شخصی که مشخص بود از سوی برخی اجیر شده‌اند، مشکلاتی را به وجود آورده و با پرتاب سنگ مانع حمل بار و حرکت کامیون‌ها می‌شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: استان خوزستان به‌اندازه شدت دیگر استان‌ها با مشکل تجمع کامیون‌داران مواجه نبود و تنها در دو شهر بهبهان و ایذه، کامیون‌داران بدون ایجاد مزاحمت تجمع داشتند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، بهرامی نیا اظهارکرد: در استان خوزستان قبل از مطرح‌شدن بحث اعتصاب افزایش کرایه به میزان ۲۰ درصد برای کامیون داران در نظر گرفته‌شده بود و این امر موجب شد تا در بندر امام  به‌عنوان مهم‌ترین بندر استان و کشور در بحث حمل‌ونقل، تجمعی صورت نگیرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری خوزستان اعتصاب رانندگان توقف بارگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی عصر جمعه در بازدید از مناطق مختلف و روستاهای لوداب افزود: نماینده باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل و آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

بهرامی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، تصریح کرد: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

بهرامی با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، اظهار کرد: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

بهرامی با تاکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، عنوان کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم گفت: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

بهرامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و اظهار داشت: تمام مشکلات مناطق جمع آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

بهرامی با تاکید بر رفع مشکلات لوداب، عنوان کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 6089325

دیگر خبرها

  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است