Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ غلامحسین سلیمانی، فرمانده مرکز تولید، بهینه‌ سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش از برگزاری نخستین دوره مسابقه ملی طراحی ادوات نظامی در حوزه‌ رزم‌ زمینی خبر داد و گفت: آن دسته از شرکت کنندگان برگزیده این مسابقه که سربازی نرفته باشند از کسر خدمت برخوردار می شوند.

ایران آنلاین /  سرهنگ غلامحسین سلیمانی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد نخستین دوره مسابقه ملی طراحی ادوات نظامی در حوزه‌ رزم‌ زمینی را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه این مسابقه در چهار حوزه سامانه‌های زرهی، چرخدار، توپخانه و لیزر برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ملی، بهره‌گیری از دانش طراحی صنعتی و علم دانشگاهی متخصصان در راستای تجهیز و بهینه کردن ادوات نیروی زمینی است. همچنین یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقه استعدادیابی است.
فرمانده مرکز تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن گفت: در این مسابقه یک حوزه آزاد نیز ایجاد شده که شامل کانسپت تجهیزات رزم زمینی با اولویت لیزر است.
وی با اشاره به اینکه در نیمه تابستان امسال، فراخوان این مسابقه اعلام می‌شود، گفت: به جز جوایزی که برای سه نفر برگزیده این مسابقه در نظر گرفته شده، نفرات برتر مسابقه از اولویت جذب در یگان‌های صنعتی نیروی زمینی برخوردار هستند.
سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: همچنین آن دسته از شرکت‌کنندگان در این مسابقه که سربازی نرفته باشند، در صورتی که طرح برگزیده‌ای ارائه دهند، پروژه آنها پروژه کسر خدمت محسوب شده و به این نحو در گذراندن خدمت مقدس سربازی به این افراد کمک خواهد شد.
وی با بیان اینکه از تمام نخبگان، جوانان و افراد صاحب سبک دعوت می‌کنیم تا در این مسابقه که بحث دفاع از کشور است با ما همراهی داشته باشند، تاکید کرد: مهمترین ما حصل برگزاری این مسابقه، افزایش ضریب امنیتی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا در ادامه گفت: تاکنون چندین خطوط اورهال و بازسازی نزاجا از جمله خطوط اورهال چیفتن، نفربر «آبی تی آر و بی ام پی »، ماشین آلات مهندسی و نظایر آن توسط این مرکز احیا شده است.
وی در خصوص آخرین وضعیت تانک «کرار» و زمان بکارگیری آن در نیروهای مسلح ادامه داد: کارهای مقدماتی برای بکارگیری تانک‌های کرار و ذوالفقار در عرصه رزم زمینی نیز در حال انجام است؛ اما هنوز به طور عملیاتی در اختیار نیروی زمینی قرار نگرفته‌اند.
سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: یکی از بحث‌های ما در مرکز زرهرن محمول کردن توپخانه و تاثیر بر حجم آتش توپخانه است که اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته و توپ خود کششی 155 عاشورا یکی از این موارد است که اخیرا با حضور فرمانده کل ارتش رونمایی شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت هفته معلم ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین امین کشاورزی امام جمعه شهرستان خِرامه، کرم الله رنجبر فرماندار، سید حسین حسینی ریاست دادگستری این شهر، سرهنگ سیامک صادقی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، سرهنگ کریمی فرمانده نیروی انتظامی، قائدی معاون فرماندار خرامه، بخشداران، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگیان و معلمان فرهیخته خرامه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم داراب زارع رئیس اداره آموزش و پرورش این شهر با اشاره به جایگاه و نقش انکارناپذیر معلم در سطح جامعه عنوان کرد: معلم شغل نیست بلکه عشق، علاقه و هنر است و برای پاسداشت تلاش و خدمت شما سروران گرامی باید سر تعظیم فرود آوریم و این همت بلند و اندیشه والای شما بزرگواران را گرامیداشت و روزتان مبارک می‌داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین امین کشاورزی امام جمعه خرامه نیز با اشاره به اهمیت شغل معلمی در بالندگی جامعه اسلامی بیان کرد: معلمی شغل انبیا است و برای پاسداشت مقام شامخ معلمان باید تلاش نمائیم.

وی افزود: در واقع این هفته فرصت مغتنمی برای تجلیل از فعالان عرصه تعلیم و تربیت جامعه است و همگان باید با احساس وظیفه زمینه خدمت‌رسانی بهتر این قشر فراهم آوریم.

کد خبر 6094314

دیگر خبرها

  • معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس