Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران، ‌ری و شمیرانات گفت: انتظار می‌رود برای خطبه‌های نماز جمعه به نحوی سیاستگذاری شود که این تریبون‌های مقدس در مسائل جناحی ورود نکنند.

به گزارش ایسنا، احمد مازنی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس،‌ گفت: تذکر من به صاحبین تریبون‌های متعدد در ایران اسلامی است، تریبون‌هایی اعم از تریبون مجلس، صداوسیما، نماز جمعه، دولت و سایر تریبون‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا در سخنرانی‌ها، ‌خطبه‌ها و مصاحبه‌ها مراعات مصالح نظام و منافع ملی را بکنید.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از تریبون‌ها نه تنها به حل مشکلات مردم کمک نمی‌کند بلکه مشکلات بزرگ‌تری برای مردم و نظام ایجاد می‌کند. چنان سخن گفته می‌شود که گویا همگی مصمم هستند تا یاس و ناامیدی در فضای عمومی کشور پمپاژ کنند.

مازنی تاکید کرد: امروز سه‌گانه دولت، نظام جمهوری اسلامی ایران و ایران عزیز چنان به هم گره خورده که هرگونه آسیب به دولت به ارکان دیگر آسیب می‌زند. همگی طلبکاریم، پس چه کسی بدهکار است؟ مردم ما را انتخاب کرده‌اند تا مشکلات را حل کنیم نه اینکه به صورت گروه کر و دسته‌جمعی مشکلات تکرار شود.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری انتظار می‌رود نهادهای تحت امر ایشان از جمله صداوسیما و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای خطبه‌ها به نحوی سیاستگذاری کنند که این تریبون‌های مقدس در مسائل جناحی ورود نکنند، ما هم در خانه ملت ضمن نقد منصفانه به نحوی صحبت کنیم که یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد نشود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نماز جمعه مجلس خطیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلاً چیزی در دستور کار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی صبح امروز _ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست هیئت دولت درباره مرحله دوم انتخابات اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه دور اول مهم است زیرا با انتخاب مردم، ۴۵ نماینده دیگر راهی خانه ملت می‌شوند بنابراین همه باید تلاش کنند تا مردم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: در مرحله دوم ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در ۲۲ حوزه وجود دارد و در واقع ۱۵ استان درگیر رأی‌گیری هستند و کار گسترده‌ای در این دوره داریم تا مردم بار دیگر حماسه جدیدی خلق کنند.

وزیر کشور در ادامه درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان هم گفت که فعلاً چیزی در دستورکار نیست.

وحیدی در ادامه درباره آتش سوزی شفت هم گفت: دولت از طریق صندوق بیمه حوادث به کسانی که در آتش‌سوزی شفت دچار خسارت شدند کمک خواهد کرد.

کد خبر 751717

دیگر خبرها

  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • روز جمعه انتخابـات است؛ سکون سیاسی مطلق در سطح تهران!
  • ۴ سال سرنوشت کشور را به دست افراد اصلح بسپاریم
  • ملاقات مردمی رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!