Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوش ناشنوای مسئولین و بی تفاوتی به 5 ماه حقوقه معوقه پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، ششمین تجمع آنها را رقم زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، گوش ناشنوای مسئولین، ششمین تجمع پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج را رقم زد. ماجرا از این قرار است که روز گذشته تعدادی از پرسنل با نصب یک تابلو در ورودی این مرکز درمانی اعلام کردند:

قابل توجه مسئولین کشور

ما پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با زبان روزه خواستار پرداخت 5 ماه حقوق معوقه خود هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمندیم سریعتر اقدام شود.

و اما به دنبال تجمع چندین باره پرسنل بیمارستان مذکور سیروس شفقی فرماندار کلانشهر کرج با برگزاری جلسه ای با رئیس بیمارستان و کادر درمانی، مشکلات این مجموعه را بررسی کرد و پرسنل اظهار امیدواری کردند که طی روزهای آینده این معضل حل و فصل شود.

همچنین طی روزهای اخیر جمعی از پرسنل این مجموعه در نامه ای اعتراض خود را به وضع موجود اعلام کردند.

 

در ادامه متن این نامه را خواهید خواند

ما مجموع پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج اعم از کادر درمان و اداری که سرلوحه کارمان زدودن درد از جسم هموطنان بیمار می باشد اکنون خود این روزها دردمندیم

بیمارستانی با سابقه سی ساله و همکارانی که عمر خود را در این بیمارستان سپری کرده اند هر دو حال و روز خوبی ندارند و اکنون به واسطه سیاست های غلط مدیریتی برای گذران زندگی خود دست به سوی دیگران دراز می کنند تا از پس هزینه اجاره مسکن، خوراک و ... برایند

متن کامل نامه در تصویر....

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود