Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین بهره برداری از 100 دستگاه اورژانس در آذربایجان شرقی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم افتتاحیه بهره‌برداری از  ۱۰۰دستگاه آمبولانس جدید وپیشرفته اورژانس استان آذربایجان شرقی با حضور مهندس پور مهدی معاون عمرانی استاندار و دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان و فرماندار شهرستان جلفا و برخی دیگر از مسئولان استانی و محلی   پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آئین دکتر محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: با افزوده شدن این ۱۰۰ دستگاه آمبولانس جدید  و موارد  اضافه شده در چهار سال اخیر تعداد آمبولانسهای دانشگاه علوم پزشکی و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان دو برابر شد ه است  وی ضمن تشکر از زحمات همکاران و تکنسین های زحمتکش اورژانس ابراز امیدواری کرد ، با  ارتقاء زیرساختی صورت گرفته و تلاش همکاران شاهد  افزایش  سطح خومات بیشتر از پیش باشیم .

مهندس پورمهدی ، معاون امور عمرانی استاندار ، ضمن تشکر از تلاشها و پیگیری های  دکتر صومی در خصوص بهبود ناوگان آمبولانسهای اورژانس گفت : به لحاظ کوهستانی بودن منطقه توسعه اورژانس هوایی از ضرورتهای استان است و از  اقدامات صورت گرفته در این امر قدردانی نمود  و افزود دولت تدبیر و امید برای تامین سلامت مردم دریغی نخواهد کرد .

دکتر فرزاد رحمانی مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان،  ضمن تشریح امکانات و قابلیت های آمبولانسهای پیشرفته جدید ؛یکی از قابلیتهای آن را  توان ارسال آنلاین نوار قلب بیمار در طول اعزام به مرکز قلب مقصد مرکز قلب شهید مدنی عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی فرماندار شهرستان معاون امور عمرانی استاندار تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در پی حمله یک قلاده خرس به یکی از عشایر واقع در منطقه گورخرس از توابع بخش سردشت شهرستان دزفول یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

رضا معمارزاده افزود:: این فرد مصدوم جهت درمان به درمانگاه شهدای سردشت منتقل و از آنجا توسط آمبولانس به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال یافت.

وی ادامه  داد: این فرد مصدوم پس از درمان با حال عمومی خوب از بیمارستان بزرگ دزفول ترخیص شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرو: اگر با خرس مواجه شدید، آرام بمانید و از حرکات ناگهانی که موجب تحریک خرس می‌شود، پرهیز کنید.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد