Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:02:47 GMT

اسکله کانتینری جزیره نگین بوشهر امسال افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۸۶۴۳

اسکله کانتینری جزیره نگین بوشهر امسال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی‌کیا ظهر چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی تاسیسات زیربنایی مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بندری بوشهر با مشارکت بنیاد مستضعفان در دست اجرا است.

وی ادامه داد: شرکت خدمات دریائی و بندری سینا یکی از شرکت‌های بنیاد مستضعفان است که در توسعه زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌ها در مجتمع بندری نگین بوشهر فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی کیا روند ساخت نخستین اسکله کانتینری جزیره نگین بوشهر را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: این اسکله به طول ۳۰۰ متر برای پهلوگیری کشتی‌های کانتینری تا ظرفیت ۵۰ هزار تن طراحی شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اجرای اسکله ترمینال کانتینری مجتمع بندری نگین در ۱۵ هکتار با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومان، خاطرنشان کرد: نخستین اسکله کانتینری جزیره نگین بوشهر امسال افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: با افتتاح مجتمع بندری نگین و راه‌اندازی اسکله کانتینری آن، برای نخستین بار در کشور شاهد فعالیت بخش خصوصی در زمینه فعالیت بندر غیر دولتی و تجاری خواهیم بود.

مجتمع بندری نگین به عنوان پسکرانه بندر بوشهر نقش مهمی در راستای توسعه فعالیت‌های بندری استان بوشهر خواهد داشت و تکمیل زیرساخت‌های آن، ظرفیت تخلیه و بارگیری این بندر را با افزایش چشمگیری روبرو می‌سازد.

کد خبر 4310496

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بوشهر بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد خرم آباد یاسوج مشهد بیرجند خطبه های نماز جمعه مراسم گلریزان بارش باران کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند