Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@16:57:43 GMT

جایگزین تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۹۰۵۱

به گزارش وانانیوز، 

کاظم سلیمانی در گفت‌و‌گویی، در مورد جایگزینی تیم تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال گفت: امروز جلسه هیأت رئیسه کمیته فوتسال برگزار و تصمیم گرفته شد با توجه به اینکه تیم تاسیسات دریایی از حضور در لیگ برتر انصراف داده و این تیم مربوط به استان تهران است؛ باید یک تیم تهرانی جایگزین این تیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرار شد که پارسیان شهر قدس تیمی که در فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرده بود مجددا به لیگ برتر برگردد و جایگزین تاسیسات دریایی شود.

دبیر کمیته فوتسال تصریح کرد: البته در این جلسه تصمیم دیگری نیز در رابطه با این جایگزینی گرفته شد که قرار شد به شرطی این کار انجام شود که باشگاه پارسیان تمام ساختار باشگاهی خود و همچنین بحث استانداردسازی و حرفه‌ای گری را رعایت و آماده کند و در صورتی‌که نتواند استانداردها و ضمانت‌های لازم را به سازمان لیگ بدهد لیگ برتر امسال با ۱۳ تیم کار خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام /ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های انتخابی آقایان تنیس روی میز برای معرفی دومین ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان جهت اعزام به رقابت‌های آسیای میانه با حضور ۶ بازیکن برتر ایران در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها نیما عالمیان با کسب بالاترین امتیاز موفق به پشت سر گذاشتن رقبای خود شد و جواز حضور در بازی‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد را دریافت کرد.

در این مسابقات انتخابی ۴ نفر برتر دسته برتر متشکل از حمیدرضا طاهرخانی، مهدی معدن کن، سروش امیری نیا و پویا دلواری که از مرحله نخست به مرحله پایانی راه یافته بودند به همراه نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در یک جدول دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نیما عالمیان به عنوان نفر اول در رقابت‌های آسیای میانه برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۴ پاریس جواز حضور گرفت.

پیش از این نوشاد عالمیان به عنوان نفر اول رنکینگ جهانی کشورمان با نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیای میانه انتصاب شده بود.

رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه ۲۸ اردیبهشت به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • مهدوی و معروف نه: سرمربی شهداب مشخص شد
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • قهرمان لیگ برتر، اسکلت تیم ملی را در آسیا شکل می‌دهد
  • این گل قهرمان لیگ برتر را مشخص کرد (عکس)