Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محسن نصرپور،  در مراسم تقدیر از برنامه سازان رادیو زیارت با اشاره به اینکه راه اندازی رادیو زیارت آرزوی خیلی از علما و بزرگان شهر مشهد بود که این اتفاق بیفتد، افزود: امیدوارم این کار ارزشمند و بزرگ ماندگار شود و ذخیره‌ای برای آخرت همه دست اندرکاران این رادیو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت از همه شما تهیه کنندگان.عوامل فنی، عوامل رادیو زیارت بسیار تشکر می‌کنم که در این مدت توانستید خوش بدرخشید.

مدیر شبکه رادیو زیارت نیز در این مراسم گفت: امروز بیش از هفت ماه از عمر رادیو زیارت می‌گذرد رادیویی که در یک زمان کوتاه توانست با یک برنامه ریزی منسجم و مناسب و تشکیل کارگروه‌های مختلف با استفاده از نخبگان رسانه ملی در یک اقدام جهادی و با یک همت جمعی کار خود را آغاز کند.

سید مرتضی امیری تصریح کرد: رادیو زیارت در حال حاضر به صورت ۲۴ ساعته برای شنوندگان برنامه سازی می‌کند.

وی گفت:رادیو زیارت توانست بدون داشتن موج FM و فقط از طریق گیرنده‌های دیجیتال در سراسر کشور مخاطبین خودش را پیدا کند که دلیل آن هم وجود بارگاه منور علی ابن موسی الرضا (ع) است.

مدیر شبکه رادیویی زیارت افزود: وجود بارگاه امام مهربانی محدود به شهر مشهد و استان خراسان نیست بلکه ایشان در سطح جهان زایر و مشتاق و دلداده دارد.

امیری افزود: از توفیقات دیگر این شبکه آدم‌های است که دور هم جمع شدند که نیت هاشون خالصانه بوده و حضورشون در این شبکه و کارشان در این شبکه صرفا مادی نبوده است.

وی گفت: از ویژگی‌های دیگر این رادیو حضور تیم جوانی است که با انگیزه و پر انرژی توانسته با قرار گرفتن در کنار پیشکسوتان و برنامه سازان با تجربه و صاحب سبک خوش بدرخشد و برنامه ساز باشد.

مدیر شبکه رادیویی زیارت تصریح کرد: در این مدت کوتاه رادیو زیارت در بخش‌های مختلف تهیه کنندگی، گویندگی، گزارشگری، نویسندگی و حتی گرافیک توانست نیرو‌های قابلی را تربیت کند و حرفی برای گفتن در رسانه داشته باشد.

امیری افزود: در رادیو زیارت در بخش گرافیک توانستیم سبکی رو در تمام رادیو نما‌های کشور ایجاد کنیم و اگر شاهد چنین موفقیت‌های در این رادیو هستیم وجود آدم‌های که خودشان را وقف رسانه کردند، رسانه‌ای که متبرک به نام حضرت رضا (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

انتهای پیام//ف. غ.
تقدیر از برنامه سازان رادیو زیارت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا وسیما رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه

الجزیره گزارش داد، پلیس رژیم صهیونیستی مصوبه کابینه این رژیم درباره بستن دفاتر شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در سرزمین‌های اشغالی را اجرایی کرد.

بر این اساس پلیس رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در قدس اشغالی یورش برد و این دفتر را تعطیل کرد.

«شلومو کرعی» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: بازرسان وزارت ارتباطات تحت حمایت پلیس وارد دفتر شبکه الجزیره در قدس شدند و تجهیزات آن را مصادره کردند.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از این اقدام گفت: از وزیر ارتباطات به دلیل نقشش در بستن دفاتر شبکه الجزیره تشکر می‌کنم.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد که خبرنگاران الجزیره به امنیت رژیم صهیونیستی آسیب زده و به اقدام علیه نظامیان صهیونیست تحریک کرده‌اند.

گفتنی است کمی پیش‌تر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رأی داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

نتانیاهو مدعی شد: کابینه به ریاست من و با اتفاق نظر تصمیم گرفت شبکه فتنه‌گر الجزیره را در اسرائیل ببندد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد