Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ احسان شهبازی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بویین زهرا  با اعلام این خبر گفت: در طی اردیبهشت ماه سال 97 اقدامات لازم جهت تعمیر و نگهداری در محورهای مواصلاتی شهرستان بویین زهرا صورت گرفته که بیش از 50 تن آسفالت جهت روکش و لکه گیری در سطح راههای اصلی و روستایی این شهرستان مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به استفاده از 50 تن آسفالت جهت لکه گیری و روکش آسفالت محورهای اصلی این شهرستان افزود: تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راهها به میزان 120000 مترمربع، نصب و جابه جایی نیوجرسی 20 متر، انسداد راههای غیر مجاز 50 مورد از جمله عملیات صورت گرفته توسط راهداران این اداره می باشد.

شهبازی اضافه کرد: شستشوی علائم و تابلوها به تعداد 1000 عدد، تسطیح و تیغه زنی راههای روستایی به طول 45 کیلومتر ، قنو زنی راههای روستایی 15 کیلومتر ، تنقیه و پاکسازی پل و آبرو در محور اصلی 50 مورد، خاکریزی دهانه پل ها 50 دستگاه از دیگر اقدامات صورت گرفته در طی عملیات راهداری محوری شهرستان بویین زهرا است.

وی در خصوص دیگر عملیات راهداری محوری در سال جاری اعلام کرد: تهیه و نصب تابلوها در محور اصلی 150 مورد، جمع آوری خاکها و ضایعات موجود سطح محور اصلی 400 متر مکعب از جمله اقدامات صورت گرفته در محورهای مواصلاتی این شهرستان است.

شهبازی ادامه داد: تعمیر و مرمت تابلوهای سطح جاده ها، شانه سازی، ریزش برداری و پاکسازی سطح جاده از سنگ از دیگر اقدامات این شهرستان می باشد.

رییس اداره راهداری شهرستان بویین زهرا در پایان یادآور شد: با آغار سفرهای تابستان راهداری شهرستان بویین زهرا با استفاده از امکانات و ماشین آلات خود تمام توان و ظرفیت خود را جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به هموطنان در سطح محورهای شهرستان بویین زهرا بکار گرفته است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده راهداری و حمل و نقل جاده محورهای مواصلاتی برنا بویین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات در بارندگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، با توجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارندگی درفصل بهار به ویژه در فروردین ماه، روابط عمومی جهادکشاورزی بافق توصیه کرده تا اقدامات حفاظتی وایمنی درمسیر قنوات وبالا دست آنهاونیز حفظ وحراست ازتجهیزات و ماشین آلات موجود در پروژه‌های درحال اجرا، صورت گیرد. 
همچنین توصیه‌هایی برای حفاظت از قنوات بدین شرح اعلام شده است: 

بازدید از تمامی طول مسیر قنوات از مظهر تا مادر چاه (تمامی میله چاه‌های قنوات) و بررسی درپوش گذاری میله‌ها و کوار‌های دور میل چاه‌ها و ایمن سازی کامل

آزادسازی دهانه پل‌ها و مسیل‌های عبور سیلاب

بازدید و مرمت بند‌های خاکی و سیل بند‌ها و تخلیه رسوبات قبلی

ایمن سازی تمامی لوله‌های انتقال آب و همچنین سیستم‌های آبیاری کم فشار و تحت فشار

بازدید و مرمت و لایروبی تمامی نهر‌های در معرض سیلاب

ایمن سازی استخر‌ها یی که در مجاورت رودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌های احتمالی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات در بارندگی‌ها
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری