Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@08:25:11 GMT

◄ بررسی حذف یا نصب «سپهتن» در کارگروه ویژه

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۹۳۹۲

◄ بررسی حذف یا نصب «سپهتن» در کارگروه ویژه

تین‌نیوز | 

عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان (سپهتن) با هدف ارتقای ایمنی و نظارت دقیق بر عملکرد این ناوگان از سوی مراجع و مسئولین ذی‌ربط طرح‌ریزی‌شده است.

فرامرز مداح عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص تصمیم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای ادامه فعالیت سپهتن (سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان) گفت: برخی از رانندگان، معترض به نصب سپهتن در درون وسائل نقلیه خود هستند اما از آنجایی‌که این سامانه نهایتاً منجر به کاهش تخلفات و حوادث شده است و اثرات بسیار مثبتی در بالا رفتن ضریب ایمنی داشته است حذف یا نصب سامانه سپهتن و یا حذف دوربین آن در کارگروهی متشکل از افراد مرتبط تصمیم‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه از ابتدا سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان (سپهتن) با هدف ارتقای ایمنی و نظارت دقیق بر عملکرد این ناوگان از سوی مراجع و مسئولین ذی‌ربط طرح‌ریزی‌شده است، ادامه داد: درصد خطای انسانی حدود نصف تلفات کلی را شامل می‌شود و بر این اساس نصب این سامانه توانست تا حدود زیادی جلو تخلفات انسانی را بگیرد و راننده را به دقت نظر بیشتری هدایت کند.

به گزارش تین نیوز برخی رسانه‌های خبری امروز به نقل از فرامرز مداح از موافقت این سازمان با حذف سامانه سپهتن از ناوگان عمومی خبر داده بودند.

سمانه واحدی راد

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سامانه سپهتن اعتصاب رانندگان توقف بارگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم در کنار ایمن سازی راه‌ها، مهمترین ضرورت ارتقای ایمنی جاده‌ای است.

او افزود: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم سهم چندانی در هزینه نگهداری راه‌ها نداشته اما در ارتقای ایمنی راه‌ها نقش آفرین بوده و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

جهانیان با تاکید بر برنامه‌های ارتقاء ایمنی در راه‌های استان، گفت: عمده تصادفات در جاده‌های استان ناشی از رفتار پرخطر رانندگان بوده که رعایت قوانین و مقررات و فرهنگ ترافیکی می‌تواند نقش مهمی در ارتقای ایمنی جاده‌ها ایفا کند.

او بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر برای ارتقای ایمنی راه‌ها و تقویت ناوگان حمل ونقل بار و مسافر تاکید کرد و افزود: باید با تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی فرهنگ استفاده ازحمل ونقل عمومی درجامعه نهادینه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان