Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@10:24:59 GMT

مهاجم جدید سپاهان سهمیه لیگ برتری نیست

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۰۴۲۹

به گزارش وانانیوز، 

 سپاهان پر سر و صدا ترین تیم فصل نقل و انتقالات بوده و تاکنون با پنج بازیکن برای فصل آینده به توافق رسیده؛ این در شرایطی است که بسیاری از تیم های لیگ برتری هنوز فعالیتی جدی در بازار نداشته اند.


مدیران سپاهان طی روزهای گذشته با پیام نیازمند، ابراهیم صالحی، استنلی کی روش و محمد ایرانپوریان به عنوان چهار سهمیه لیگ برتری به توافق رسید و حالا تنها 2 سهمیه لیگ برتری دیگر در دسترس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته آبی پوشان پایتخت امروز به عنوان پنجمین خرید سپاهان رونمایی شد، اما این بازیکن به واسطه انتقال در نیم فصل دوم مسابقات به تیم قطری و حضور در این تیم، به عنوان سهمیه آزاد به طلایی پوشان دیار اصفهان منتقل شده و سهمیه لیگ برتری این تیم را پر نخواهد کرد.


با این وصف مدیران سپاهان همچنان می توانند 2 بازیکن دیگر از تیم های لیگ برتری را به تیم خود اضافه کنند ولی چیزی که مشخص است، اینکه مدیران باشگاه از این پس بیشتر شرایط بازیکنان خارجی و لیگ یکی را برای تقویت تیم خود زیر نظر خواهند گرفت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی

ظاهرا حواشی دیدارهای پرسپولیس و سپاهان تمامی ندارد و مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان بعداز دور جدید بيانيه ها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس(مصطفی لشگری) و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان (مسعود سعیدی) جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیدار 2 تیم چهارشنبه هفته قبل با تساوی بدون گل به اتمام رسید که البته حواشی زیادی به همراه داشت.

این دو مدیر ورزشی،درفضای مجازی و همچنین  شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی در شبکه ورزش، پیرامون حواشی این بازی بحث و جدل داشتند که این موضوع باعث احضار آنها شده است. 

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی