Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره بانک سپه گفت: این بانک با عرضه محصولات جدید تسهیلاتی گام های عملی برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی برداشت. آفتاب‌‌نیوز : دکتر سید مهدی حسینی ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: بانک سپه با طراحی و عرضه چهار محصول تسهیلاتی شامل: طرح های باران، قلب سفید، بهین کارت و سرافرازان کمک به بخش های مختلف تولیدی و تحریک بازار تقاضای کالاهای ایرانی را همزمان مد نظر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تأکید بر نقش مؤثر بانک ها در ایجاد ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده، تصریح کرد: بانک سپه با عرضه محصولات جدید سعی کرده است منابع مازاد و پس اندازهای خرد مردم را جذب و در قالب تسهیلات ارزان قیمت با دوره بازپرداخت مناسب در اختیار مشتریان خرد خود قرار دهد. این مهم با طراحی و اجرای تسهیلاتی باران مطمح نظر قرار گرفته است.
دکتر حسینی با بیان اینکه محصولات جدید بانک سپه به مصرف تسهیلات خرد در محل واقعی خود کمک می کند، گفت: پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان در قالب بهین کارت سپه (یکی از محصولات جدید این بانک) باعث می شود تسهیلات اعطایی صرف خرید کالای ایرانی و تأمین مایحتاج واقعی مشتریان شود.
عضو هیئت مدیره بانک سپه اظهار داشت: فروشندگان عمده و تولیدکنندگان کالا به عنوان بخشی از مشتریان بزرگ بانک ها، تسهیلات دریافتی خود را برای تأمین مواد اولیه و سرمایه در گردش صرف می کنند. بانک سپه با طراحی و ارائه طرح بهین کارت به عنوان یکی از محصولات جدید سعی کرده است گام مؤثری را برای متصل کردن این گروه از مشتریان به همدیگر بردارد.دکتر حسینی ضمن اشاره به محدودیت منابع بانک ها برای برآورده کردن نیازهای کلیه متقاضیان، تصریح کرد: در محصولات جدید بانک سپه، راه های تأمین منابع برای افزایش توان تسهیلات دهی بانک هم در نظر گرفته شده است.
وی با تأکید بر ضرورت مصرف تسهیلات اعطایی بانک ها در محل واقعی خود، گفت: بانک سپه با عرضه محصولات جدید به مصرف تسهیلات در خرید کالای ایرانی و رونق بازار فروشندگان کالا و خدمات ایرانی کمک خواهد کرد.
عضو هیئت مدیره بانک سپه به همراهی و همگامی این بانک با سیاست های اقتصادی دولت اشاره کرد و افزود: تحقق رونق تولید و اشتغالزایی کشور؛ یکی از اهداف مهم دولت، توجه همزمان به کلیه بخش های اقتصادی و واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ را می طلبد به همین دلیل بانک سپه با عرضه محصولات جدید کمک به واحدهای تولیدی در اندازه های مختلف را مد نظر قرار داده است.
دکتر حسینی اظهار داشت: بانک سپه در کنار حمایت از بخش های مختلف تولیدی و بازرگانی کمک به رفع نیازهای مالی اقشار مختلف جامعه را هم مد نظر داشته و در محصولات جدید، پرداخت تسهیلات به گروه های هدف در قالب طرح های قلب سفید و سرافرازان را مورد توجه قرار داده است.
وی از کلیه هموطنان دعوت کرد برای بهره مندی از مزایای محصولات جدید بانک سپه شامل طرح های باران، قلب سفید، بهین کارت و سرافرازان به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه کد خبر: ۵۲۶۳۶۳ تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر، مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  گفت: نشست ها‌ی تربیت وتعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست‌ها در حوزه‌های مقاومت برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه‌های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست‌های تربیت و تعالی در حوزه‌های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

آهنگر با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد:مربیان در نشست‌های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم‌السلام و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نسبت به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر این مسئله که تلاش در جهت تحقق شعار سال، یک وظیفه عمومی است، خاطر نشان کرد: شعار سال و انتظارات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که؛ مربیان راهکار‌هایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

 تبیین تفکرات و اندیشه‌های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که آهنگر به آن اشاره کرد و یاد آور شد:وحدت و یکپارچگی، راه نجات امت اسلام است.

وی با بیان اهمیت برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر تصریح کرد: معاندین و دشمنان قسم خورده این مرز وبوم و یژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران خصوصا استان سیستان و بلوچستان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد