Web Analytics Made Easy - Statcounter

در صورت تائید محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، بعید است سرخ ها بازیکن دیگری در لیست خروجی داشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اعلام غیررسمی بسته ماندن پنجره پرسپولیسی ها سبب ایجاد موجی از نگرانی در بین هواداران پرسپولیس شده است. البته از زمان اعلام حکم و باتوجه به اتمام قرارداد چند بازیکن مهم و تاثیرگذار، این نگرانی وجود داشت اما از شب گذشته به بیشترین حد خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جدا از صادق محرمی و محسن مسلمان، تمدید قرارداد با فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا در هاله ای از ابهام قرار دارد. گرشاسبی چند روز پیش گفت: ۳، ۴ بازیکن تیم ما بعد از بازی با الجزیره اعلام کردند که ما بعد از اتمام مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه مراجعه می‌کنیم و تصمیم نهایی را اعلام خواهیم کرد. اما در حال حاضر برخی از این بازیکنان مسافرت هستند و صحبتی با ما انجام نداده‌اند. به همین دلیل هنوز وضعیت کاملا مشخصی برای این بازیکنان وجود ندارد.
همچنین باتوجه به عملکرد گادوین منشا، گفته می شد ترجیح برانکو بر جدایی او از تیم و جذب یک مهاجم دیگر باشد اما با رد دادخواهی پرسپولیس، تمام این گمانه زنی ها و سیاست باشگاه پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
در این شرایط، باید دید آیا بازهم بازیکنی از جمع سرخ ها جدا خواهد شد یا خیر؟
شاید از امروز، مدیران پرسپولیس تلاش بیشتری برای تمدید قرارداد بازیکنان انجام دهند و به عبارتی تمرکزشان را بر روی این بخش بگذارند تا بتوانند حداقل با تیمی در حد لیگ هفدهم در میادین حاضر شوند.
البته مسئول امور بین الملل فدراسیون فوتبال خبر داد که تلاش می شود پرسپولیس بتواند ۳ بازیکن آزاد جذب کند و شاید این، خبر خوبی برای هواداران تیم سرخپوش پایتخت باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس صادق محرمی فرشاد احمدزاده کمال کامیابی نیا پرسپولیس صادق محرمی فرشاد احمدزاده کمال کامیابی نیا گرشاسبی محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان