Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نگاه محبت‌آمیز همسران به یکدیگر سبب افزایش روزی و برکت زندگی می‌شود. ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله احمد پروایی امروز در جلسه تفسیر قرآن کریم در مسجد صاحب‌الزمان(عج) اظهار داشت: قرآن کریم نکات مهمی دارد که می‌تواند زندگی ما را به احسن‌ وجه تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عظمت جایگاه پدر و مادر در قرآن کریم عنوان داشت: در بزرگی و عظمت جایگاه پدر و مادر همین بس که خداوند احترام به آنان را بعد از عبادت خودش بالاترین عمل معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم عدم رعایت حرمت پدر و مادر با گناهانی مانند دائم‌الخمر بودن مقایسه شده است تصریح کرد: براساس روایات کسی که اهل شرب خمر باشد گناهی برابر با 70 بار زنا را انجام داده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه زناکاران، دائم‌الخمرها و عاق والدین شدگان بوی بهشت را احساس نمی‌کنند خاطرنشان کرد: حفظ حرمت پدر و مادر وظیفه شرعی، اجتماعی و انسانی تمام مردم است.

آیت‌الله پروایی عاق والدین را سبب جوانمرگ شدن انسان‌ها دانست و عنوان داشت: براساس روایات گناه زناکاری و عدم حفظ حرمت پدر و مادر سبب کاهش نزول باران الهی و همچنین جوانمرگ شدن انسان‌ها می‌شود.

وی با اعلام اینکه نگاه محبت‌آمیز همسران به یکدیگر سبب افزایش روزی و برکت زندگی می‌شود تصریح کرد: زمان بارش باران یکی از اوقاتی است که درب‌های رحمت‌الهی به روی زمین گشوده می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نگاه محبت آمیز به پدر و مادر درب‌های رحمت الهی را به روی انسان باز می‌کند خاطرنشان کرد: براساس روایات کسی که پای مادرش را ببوسد همانند این است که آستانه کعبه را بوسیده است.

آیت‌الله پروایی خدمت به پدر و مادر را برابر با جهاد فی سبیل‌الله دانست و اظهار داشت: اگر دعای خیر مردم شامل حال فردی شود، پدر و مادرش در آن دنیا آرامش پیدا می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تربیت فرزند صالح را نوعی صدقه جاریه دانست و عنوان داشت: براساس روایات رسیده از معصومان کسی که عاق والدین شود سعادت دنیا و آخرت را نمی‌بیند.

وی با اشاره به بیانات آیت‌الله وحید خراسانی خاطرنشان کرد: این عالم بزرگوار نصیحت کرده‌اند که در ماه رمضان ثواب قرائت قرآن را به حضرت زهرا(س) هدیه کنید زیرا خشنودی حضرت زهرا(س) سبب خشنودی تمام عالم می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه انسان باید در حق پدر و مادرش دعا کنید اظهار داشت: انسان باید هرکاری را در حد اعتدال انجام دهد و افراط و تفریط نکند.

آیت‌الله پروایی با بیان اینکه امروزه برخی افرادی کلمه اعتدال را بدنام کردند ابراز داشت: انسان باتقوا کسی که است که پوشش، خوردن، تفریح کردن، انفاق و عبادت اعتدال را رعایت کند زیرا انسان افراط‌گر محکوم به شکست است.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • روزی به نام تلفن!