Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن اهل قلم استان فارس گفت: جشن خیریه «گلریزان یار مهربان» به منظور حمایت از ترویج کتابخوانی در روستاهای فارس و مناطق محروم شیراز جمعه ۱۱ خرداد ماه در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود. ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به‌نقل از روابط‌عمومی انجمن اهل قلم استان فارس، حسن دهقان اظهار داشت: ترویج کتابخوانی یکی از مهمترین شاخصه‌های ارتقای فرهنگی است که در روستاها و مناطق محروم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر مبنای بودجه‌های اندک دولتی نمی‌توان انتظار اتفاق ویژه و منحصر به فردی در این حوزه و به ویژه روستاها داشت؛ بنابراین حمایت‌های مردمی و خیرین در این مسیر بسیار راه‌گشا خواهد بود.

مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری برگزیده ترویج کتابخوانی در ایران افزود: بر همین اساس جشنی خیریه در ماه مبارک رمضان و مقارن با میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) با عنوان «گلریزان یار مهربان» روز جمعه 11 خرداد ماه 97 ساعت 17:30 تا 19:30  برگزار می‌شود.

رئیس انجمن اهل قلم استان فارس بیان کرد: این برنامه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد ‌فارس و همکاری «کمپین مردمی روستائیان فرزانه» روستای دوستدار کتاب امامزاده بزم، موسسه برگزیده ترویج کتابخوانی ایران آفتاب مهر صبا فارس و اداره کل امور روستایی استانداری فارس برگزار می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در «گلریزان یار مهربان» یکی از خردسال‌ترین نقالان کشور به گلستان‌خوانی و حافظ‌خوانی می‌پردازد. شعرخوانی محمدحسین بهرامیان از شاعران نام آشنای کشور و اجرای گروه موسیقی فریادگران بی‌صدا از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی و فرهنگی خواهد بود.

این فعال فرهنگی گفت: همچنین در این مراسم از مجریان طرح‌های کتابخوانی در 5 روستای دوستدار کتاب فارس تقدیر به عمل خواهد آمد.

دهقان افزود: همه مردم فرهنگ دوست شیراز به این مراسم دعوتند و امیدواریم با مشارکت خیرین و با حضور مسئولان در «گلریزان یار مهربان» سالی خوب در ترویج کتابخوانی در روستاها و مناطق محروم را پیش‌رو داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حاشیه این برنامه از کسانی که مایل باشند کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده و در کمپین مردمی روستائیان فرزانه در طول سال صرف راه‌اندازی کتابخانه کودک در مدارس روستایی، مسابقات کتاب در مناطق محروم، اجرای طرح‌های کتابخوانی در روستاهای متقاضی دوستدار کتاب خواهد شد.

انتهای پیام/  ز

R41382/P41362/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است