Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@12:59:06 GMT

تکه بمب دوران جنگ تحمیلی در اشنویه پیدا شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۸۱۶۰۱

تکه بمب دوران جنگ تحمیلی در اشنویه پیدا شد

مهاباد- ایرنا- فرماندار اشنویه گفت: تکه 30 سانتی متری از بمب عمل کرده مربوط به دوران جنگ تحمیلی در نزدیکی منطقه 'شیخ اسماعیل' این شهرستان پیدا شد.

اسعد خضری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرمانداری، سپاه و سایر ارگان های مرتبط به محض اطلاع از این خبر در محل حضور پیدا کردند و گروه خنثی سازی و تخریب سپاه این تکه بمب را برای کسب اطلاعات بیشتر مورد بررسی قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بررسی بر روی تکه بدست آمده بمب دوران جنگ در حال انجام بوده و موضوع تکه ای از بمب شیمیایی که در فضای مجازی به آن پرداخت شده، هنوز روشن نشده است.
خضری گفت: هیچ گونه خطری منطقه کشف شده را تهدید نمی کند.
وی با بیان اینکه در سال 1367 اشنویه مورد حمله شیمیایی نیروهای عراقی قرار گرفت و بیش از 2 هزار و 600 نفر شیمیایی شدند، افزود: به احتمال بسیار زیاد این بمب مربوط به همان منطقه ای است که مورد بمباران شیمیایی انجام گرفته است.
به گزارش ایرنا اشنویه با بیش از 74 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و از غرب با کشور عراق، از جنوب با پیرانشهر، از شرق با نقده و از شمال با ارومیه مجاورت دارد.
9870/3093/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امنيتي اشنويه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۸۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  غلامحسین عماری  با حضور در رود خانه نازلو چایی در بخش نازلو از محل حادثه غرق شدن دو جوان اهل شهرستان ارومیه در رودخانه نازلو چایی بازدید و ضمن گفتگو با یکی از خانواده های جوانان مغروقین و اهالی منطقه ، به نیروهای امدادی مستقر در منطقه  دستور های لازم را داد.

  در این بازدید  معاون عمرانی فرماندار، بخشدار نازلو، رئیس حوزه قضایی نازلو، دبیر ستاد مدیریت بحران، رئیس اداره آب منطقه ای نازلو و انزل و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و فرمانده انتظامی بخش نازلو نیز حضور داشتند .

فرماندار ارومیه همچنین از سرشاخه های تقسیم و هدایت آب رودخانه نازلو چایی از طریق کانال های احداثی نیز بازدید کرد و در خصوص اتخاذ تدابیر ویژه برای پیدا کردن پیکر بی جان جوان با مسئولین آب منطقه ای بخش نازلو گفتگو کرد.

 

مسئولین آب منطقه ای بخش نازلواعلام کردند  امکان قطع کامل جریان آب وجود ندارد اما  با نوبت دهی آب تلاش می شود    با کاهش و انحراف جریان آب رودخانه نازلو چایی بصورت موقت ادامه تجسس برای پیدا کردن جسد یکی از جوانان برای امدادگران هلال احمر تسهیل و تسریع شود.

پیکر بی جان  یکی از  مغروقین رودخانه نازلو چای ارومیه در روز جمعه پیداشده  و تلاش برای پیدا کردن نفر دیگر در   جریان است.

دیگر خبرها

  • نمایان شدن نارنجک‌های عمل نکرده دوران جنگ تحمیلی در ایلام
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری
  • پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود